کرملین سقف قیمت گاز و نفت برای فدراسیون روسیه را غیرقابل قبول خواند

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر یک مقام ارشد کرملین از بازگشت به دوره جنگ سرد بین آمریکا و روسیه خبر داد
یک مقام ارشد کرملین از بازگشت به دوره جنگ سرد بین آمریکا و روسیه خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.12.2022
اشتراک
سخنگوی کرملین: برای فدراسیون روسیه، سقف قیمت گاز و نفت غیرقابل قبول است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی کرملین و رهبر روسیه، با اشاره به اینکه این کشور هرگز با تخریب قیمت‌گذاری در بازار موافقت نخواهد کرد، گفت: برای فدراسیون روسیه، سقف قیمت گاز و نفت غیرقابل قبول است.
او در مصاحبه با پاول زاروبین در برنامه "مسکو. کرملین. پوتین" گفت: عدم پذیرش هرگونه سقف اگرچه آنها بسیار بالا تنظیم شده اند، اما این یک اصل است - این تداخل در فرآیندهای قیمت گذاری بازار است. و اگر امروز با چنین سقف سخاوتمندانه ای موافقت کنید، فردا باید با سقفی موافقت کنید که منافع را نقض می کند.
به گفته وی، این موضوع منتفی است.
این سخنگو افزود: ما هرگز با چنین تحریف و تخریب روند قیمت گذاری در بازار موافقت نخواهیم کرد.
در 5 دسامبر، تحریم های نفتی غرب به اجرا درآمد: اتحادیه اروپا پذیرش نفت روسیه را که از طریق دریا حمل می شد متوقف کرد و کشورهای G7، استرالیا و اتحادیه اروپا محدودیت قیمتی را برای حمل و نقل دریایی 60 دلار در هر بشکه تعیین کردند که حمل و نقل و حمل و نقل گران تر است. بیمه ممنوع است
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه درباره اجرایی شدن سقف قیمت نفت روسیه گفت که این کشور به کشورهایی که از محدودیت‌ها حمایت می‌کنند، نفت نمی‌فروشد. وی همچنین خاطرنشان کرد که به زودی فرمان اقدامات تلافی جویانه را صادر خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала