انفجار معدن در دامغان 2 کشته و پنج مجروح برجاگذاشت

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ریزش معدن در استان کرمانشاه ایران
ریزش معدن در استان کرمانشاه ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.12.2022
اشتراک
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت انفجار در معدن فلورین دامغان، 2 کشته و پنج مجروح برجاگذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمد علی طاهری شامگاه یکشنبه افزود: "محل حادثه معدن فلورین در روستای تویه دامغان است."
وی ادامه داد: "ساعت 13 و 40 دقیقه انفجار معدن در روستای تویه دامغان به اورژانس گزارش و عوامل اورژانس در کوتاه‌ترین زمان خود را به محل رساندند".
همچنین فرماندار دامغان نیز درباره خبرهای تکمیلی از حادثه معدن در شهرستان دامغان، بیان کرد: "این حادثه در اتاق استراحت کارگران و نه در بدنه معدن رخ داده است".
وی با بیان اینکه در زمان این حادثه هفت کارگر در اتاق استراحت بودند که ناگهان حادثه انفجار و آتش سوزی رخ می‌دهد، افزود: "پنج کارگر در این حادثه مصدوم شدند که عمدتاً نیز سوختگی دارند".
فرماندار دامغان با بیان اینکه دو نفر از کارگران معدن متأسفانه به دلیل خفگی و سوختگی جان خود را از دست دادند، ابراز کرد: "کمیته ارزیاب برای رسیدگی به دلایل حادثه و عدم تکرار آن در نظر گرفته شده است."
بندرآبادی با بیان اینکه حال یکی از کارگران مصدوم وخیم است، افزود: "چهار مصدوم دیگر وضعیت مساعد تری دارند".
خبرهای رسیده حاکی از این است که دو کارگر فوت شده تابعیتی افغانستانی دارند و در هنگام حادثه هفت نفر حضور داشتند که در حال گرم کردن غذا بودند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала