اردوغان درباره جایگاه رونالدو در تیم ملی در جام جهانی: تحریم های سیاسی علیه او اعمال شد

© AP Photo / Martin Meissnerرونالدو می خواهد رکورد علی دایی را بشکند
رونالدو می خواهد رکورد علی دایی را بشکند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.12.2022
اشتراک
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه معتقد است که کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی، زمان کافی برای در جام جهانی را نداشت زیرا تحریم های سیاسی علیه او اعمال شد.
به گزارش اسپوتنیک، طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه در دیدار با جوانان ارزروم گفت:" آنها نباید با رونالدو این کار را می کردند. متأسفانه رونالدو را تحریم سیاسی کرده اند و اگر بازیکنی مثل رونالدو را در نیمه دوم 15 دقیقه، نیم ساعت بگذاری، هم روحیه و هم انرژی او را می گیرد. رونالدو الان با توجه به اطلاعاتی که کسب کرده ام، به عربستان می رود. رونالدو کسی است که از آرمان فلسطین حمایت می کند. حالا امباپه آینده است، او آینده است".
رونالدو در جام جهانی قطر تعدادی از بازی ها را از روی نیمکت آغاز کرد. وی همچنین در جریان جام جهانی قرارداد خود را با منچستریونایتد انگلیس فسخ کرد و در حال حاضر بدون باشگاه است. طبق گزارش رسانه ها، رونالدو به زودی باید با النصر عربستان قرارداد ببندد.
روز پنجشنبه، نشریه اسپانیایی مارکا گزارش داد که قرارداد رونالدو با النصر تا سال 2030 اعتبار دارد که این بازیکن پرتغالی 2.5 سال را به عنوان بازیکن سپری می کند و در پایان دوران حرفه ای خود سفیر فوتبالی عربستان برای درخواست مشترک برای میزبانی جام جهانی 2030 خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала