دولت آلمان با خطر ورشکستگی روبرو می باشد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پرچم آلمان
پرچم آلمان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.12.2022
اشتراک
نایب رئیس مجلس آلمان: جمهوری فدراتیو آلمان با تهدید تبدیل شدن به یک دولت ورشکسته ناکارآمد روبرو است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Bild am Sonntag، وولف گانگ کوبیکی نایب رئیس مجلس آلمان در مصاحبه با این رسانه که روز شنبه منتشر شده است، اعلام کرد که آلمان بدلیل ناتوانی در حل مسئله بحران انرژی و برخی مشکلات دیگر با خطر تبدیل به دولتی ورشکسته و ناکارآمد روبرو می باشد.
وی تاکید کرد: "اگر ما با همان دست فرمان ادامه دهیم و بخواهیم مغرورانه بسته های کمکی انرژی را پرداخت نماییم، آنوقت هر چند که سوسیالیسمِ دولتی ما را تهدید نمی کند، اما با خطر ورشکستگی دولتی روبرو خواهیم بود".
این سیاستمدار معتقد است کن صد و ده میلیارد یورویی که بشکل اضافی برای واردات انرژی و منابع آن بعد از "بی علاقگی و یا عدم امکان" دریافت منابع انرژی از روسیه استفاده خواهند شد، کمبود آن در حوزه های دیگر احساس خواهد شد، در حالی که "این پولها را نه می توان چاپ کرد و نه می توان با کمک مالیات دهندگان آنرا پوشش داد".
شهر نورسلطان قزاقستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.12.2022
آلمان در سال 2023 نفت روسیه را نخواهد خرید
در عین حال دولت ائتلافی که در چنین شرایطی قرار گرفته، از انرژی هسته ای و استخراج گاز در دریا خودداری می کند، که این امر باعث عصبانیت این سیاستمدار شده است.
نایب رئیس مجلس آلمان افزود: "برای بسیاری از مردم این تصور ایجاد شده است که آلمان در مسیر دولتی ناکارآمد قدم بر می دارد. زیر ساخت ها، دولت، قیمت حامل های انرژی و ناتوانی مجلس در دفاع از کشور – ما می بایست اقدامات جبرانی را صورت دهیم، در غیر این حالت امور به شکل کاملا بدی پیش خواهند رفت".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала