پوتین، "تامین تسلیحات" را وظیفه اصلی شرکت های صنایع دفاعی روسیه خواند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین روز جمعه در بازدید از کارخانه های تولید صنایع دفاعی در شهر تولا از "تامین سریع" تجهیزات نظامی برای نیروهای خط مقدم به عنوان مهمترین هدف این صنایع در حال حاضر، نام برد
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشستی برای بررسی نیازهای نیروهای مسلح درگیر در عملیات ویژه این کشور گفت مهمترین وظیفه شرکت های نظامی - دفاعی این است که تسلیحات مورد نیاز برای تمام یگان ها و واحدهای پیشرفته نظامی کشور را تامین کنند.
وی در این دیدار گفت:" مهم‌ترین و کلیدی‌ترین وظیفه مجتمع های نظامی - صنعتی کشور این است که یگان‌های خط مقدم ما را با تمام سلاح‌ها، تجهیزات و مهمات و با حجم و کیفیت مورد نیاز در کوتاه ترین زمان ممکم تجهیز کنند".
پوتین خاطرنشان کرد که بهبود ویژگی های تسلیحاتی و تجهیزاتی پرسنل نظامی با در نظر گرفتن تجربه رزمی به دست آمده، بسیار مهم است. وی همچنین ارائه بازخورد از سوی یگان های شرکت کننده در عملیات ویژه به شرکت های دفاعی را موضوعی بسیار مهم خواند.
وی افزود: " تاکید می کنم که چنین مکانیزمی برای تبادل اطلاعات در جهت بهبود کیفیت محصولات نظامی عرضه شده برای یک عملیات نظامی ویژه باید دائمی و تا حد امکان موثر باشد. این رویه از مدت ها قبل در مبارزه ما با گروههای تروریستی در سوریه برقرار شده است".
پوتین همچنین در بخشی از سخنان خود به تخصص مهندسان شرکت های صنایع دفاعی که برای کمک رسانی به خط مقدم اعزام می شوند، اشاره کرد. وی گفت حضور این مهندسان در خط مقدم موجب تسریع در فرآیند بازسازی و تعمیر تجهیزات آسیب دیده شده و آنها میتوانند با ایجاد تغییرات در استانداردهای تجهیزات نظامی در همان محل موجب بهبود ویژگی های آنها در ادامه عملیات شوند.
ولادیمیر پوتین امروز جمعه وارد شهر تولا شد و در آنجا از کارخانه ماشین سازی شچگلوفسکی وال که خودروهای جنگی و همچنین سیستم موشکی ضد تانک کورنت-ای ام تولید می کند، بازدید کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала