افسر اطلاعاتی آمریکا، تاکتیک های پوتین در موضوع اوکراین را تحسین کرد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2022
اشتراک
افسر اطلاعاتی بازنشسته ارتش آمریکا از طرح های ولادیمیر پوتین در بخش دفاعی روسیه تمجید کرد
به گزارش اسپوتنیک، "اسکات ریتر" افسر اطلاعاتی بازنشسته تفنگداران دریایی آمریکا در مصاحبه با کانال یوتیوبی Judging Freedom گفت: "به لطف سیاست های ولادیمیر پوتین، روسیه برخلاف ناتو و اوکراین که با مشکلات جدی مواجه هستند، همه منابع لازم برای دستیابی به اهداف خود را دارد".
روز چهارشنبه، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در نشست همه جانبه وزارت دفاع گفت که روسیه نیروهای مسلح خود و کل بخش نظامی کشور را "آرام، ریتمیک و بدون هیاهو" بهبود خواهد بخشید.
اسکات ریتر همچنین افزود:" این تاکتیک که توسط پوتین ارائه شده، نشان می دهد که روسیه برخلاف غرب خسته نخواهد شد. ما قبلاً همه انبارهای تسلیحاتی خود را برای ارسال سلاح به اوکراین خالی کرده ایم".
این افسر اطلاعاتی بازنشسته همچنین از اقدامات رهبر روسیه در پس زمینه تجاوزات فزاینده ناتو تمجید کرد. ریتر همچنین یادآور شد که ناتو حضور نظامی خود در لهستان را افزایش داده و قصد دارد از طریق الحاق فنلاند و سوئد به اتحادیه اروپا، به مرزهای روسیه نزدیک شود.
روز گذشته، ولادیمیر پوتین، خاطرنشان کرد "روسیه برخلاف اوکراین، صنایع دفاعی، علوم نظامی و فناوری خود را در دهه های گذشته توسعه داده است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала