واکنش جالب مجری شبکه تلویزیونی آمریکایی به سفر زلنسکی به واشنگتن

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.12.2022
اشتراک
تاکر کارلسون، مجری شبکه تلویزیونی فاکس نیوزگفت: تمام اقدامات ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، به جای تقویت ثبات جهانی و اتخاذ تصمیمات عاقلانه، در راستای خروج پول از "اقتصاد در حال فروپاشی" ایالات متحده آمریکا است.
به گزارش اسپوتنیک، وی معتقد است این واقعیت را که واشنگتن به تمام خواسته های رهبر اوکراین و قربانی کردن رفاه مردم خود عمل می کند، می توان "تحقیر آمیزترین سناریو برای یکی از بزرگترین کشورهای جهان" نامید.
علاوه بر این، او از ظاهر رئیس جمهور اوکراین انتقاد کرد و آنرا با مدیر باشگاه "استریپ کلاب" دانست.
مجری تلویزیون با خشم گفت: "زلنسکی می آید، لباس مدیر استریپ کلاب را به تن می کند و شروع به مطالبه پول می کند. در کمال تعجب، هیچ کس او را بیرون نکرد، برعکس، همه به سخنان تملق آمیز گفته و حتی میلیاردها دلار به او می دهند."
یادآور می شود استریپ کلاب یا باشگاه لختی‌ها در بعضی جوامع به باشگاه زنان لخت هم معروف است.
جو بایدن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.12.2022
رفتار عجیب بایدن در دیدار با زلنسکی + فیلم
روز قبل، زلنسکی به واشنگتن سفر کرد. او با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به گفتگو پرداخته و در کنگره سخنرانی کرد. کاخ سفید به نوبه خود بسته کمک نظامی جدیدی به ارزش 1.85 میلیارد دلار به اوکراین را اعلام کرد. این بسته شامل یک سامانه موشکی ضد هوایی پاتریوت، 500 مهمات توپخانه با هدایت دقیق، 37 خودروی زرهی کوگار، مین، نارنجک انداز و سلاح های سبک است.
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ایالات متحده و متحدانش در ناتو همچنان در شرایط اجرتی عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین به پمپاژ ده‌ها میلیارد دلار تسلیحات به رژیم کی یف ادامه می‌دهند. مسکو نیز به نوبه خود بارها گفته است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و وسایل نقلیه حامل این تسلیحات، هدف قانونی برای ارتش روسیه می شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала