ناتو قصد دارد تولید تسلیحات را به طور گسترده افزایش دهد

ناتو
ناتو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.12.2022
اشتراک
استولتنبرگ، دبیرکل ناتو: این سازمان قصد دارد تولید تسلیحات را به طور گسترده افزایش دهد.
به گزارش اسپوتنیک، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در مقاله ای برای فایننشال تایمز نوشت: ناتو فعالانه بر افزایش گسترده تولید تسلیحات برای تقویت دفاع خود و حمایت از اوکراین کار می کند.
دبیرکل سازمان ملل گفت: "ناتو با صنعت دفاعی کار می کند... برای تکمیل ذخایر تهی شده تسلیحات و مهمات، و همچنین افزایش گسترده تولید - هم برای اوکراین و هم برای دفاع خود ناتو".
به گفته وی، حمایت از اوکراین "تا زمانی که لازم باشد" انجام خواهد شد، ائتلاف قصد دارد از اوکراین "به خاطر آینده اوکراین و به خاطر خود" حمایت کند.
پیشتر روسیه یادداشتی برای کشورهای ناتو به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرده بود. سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала