رونالدو به تیم النصر عربستان پیوست

© REUTERS / Phil Noble کریستیانو رونالدو
 کریستیانو رونالدو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.12.2022
اشتراک
سایت نشریه مارکا نوشت: کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی و بازیکن سابق منچستریونایتد به باشگاه النصر عربستان پیوست.
به گزارش اسپوتنیک، گفته می شود کریستیانو رونالدو برای پیوستن به تیم النصر عربستان با مدیران این باشگاه به توافق رسید و از این پس با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.
Криштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.11.2022
منچستریونایتد قرارداد خود را با کریستیانو رونالدو فسخ کرد
طبق اعلام نشریه مارکا، مدت قرارداد او با النصر به مدت دوفصل و نیم خواهد بود که برای هر فصل ۲۰۰ میلیون یورو دریافتی خواهد داشت.
این انتقال در شرایطی رقم خورد که پیش از این گمانه‌زنی‌های بسیاری برای باشگاه آینده رونالدو مطرح شده بود اما وی با حضور در النصر علاقه‌مندان خود را شوکه کرد.
رونالدو با منچستر یونایتد قراداد دو ساله داشت و تا پایان فصل جاری باید برای تیم به میدان می‌رفت اما او اخیرا سخنان تندی را علیه باشگاه و سرمربی هلندی تیم بر زبان آورد و همین باعث شد تا قرارداد او فسخ شود و در شرایط کنونی بازیکن آزاد باشد. رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۲ هم برای پرتغالی‌ها به میدان رفت اما یک رقابت ناامید کننده را تجربه کرد چرا که هم پرتغال حذف شد و هم او در دو بازی پایانی جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала