رسانه: زلنسکی نباید با "کاسه گدایی" به آمریکا می آمد

© Sputnikزلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.12.2022
اشتراک
روزنامه انگلیسی تلگراف می نویسد سفر ولودیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین به ایالات متحده آمریکا ممکن است نشان دهنده این باشد که غرب در حال "فروپاشی" بوده و شروع به بازنگری در سیاست خود برای حمایت از اوکراین کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، هامیش دی برتون گوردون، مقاله نویس این روزنامه معتقد است که دیدار زلنسکی می تواند زنگ خطری برای غرب باشد.
وی می نویسد: "اگر اتحاد غرب شروع به فروپاشی نمی کرد، رهبر اوکراین لزومی به ترک کشور محاصره شده خود نمی دید.
وی همچنین خاطرنشان کرد که از کی یف، سفر زلنسکی به واشنگتن می تواند به معنای "نگرانی واقعی رهبری اوکراین" از وضعیت فعلی باشد.
به گفته تحلیلگر انگلیسی ، ایالات متحده و ناتو با دعوت از زلنسکی توانایی خود را برای "تسلط بر رویدادها" نشان دادند.
آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.12.2022
سفیر روسیه: زلنسکی و رهبران آمریکا صلح نمی خواهند
در پایان، دی برتون گوردون تأکید کرد که سفر رئیس جمهور اوکراین به سود کی یف نیست.
وی در پایان نوشت: "زلنسکی نباید با کاسه برای دریافت کمک های مالی به غرب می آمد - باید برعکس می شد. اوکراین، در واقع، شهرت ارتشی را که زمانی از آن می ترسیدند، از بین برد."
زلنسکی روز چهارشنبه برای گفتگو با رئیس جمهور آمریکا به واشنگتن رفت. در روز مذاکرات، واشنگتن اعطای بسته کمکی جدید به اوکراین را اعلام کرد که از جمله شامل 500 مهمات توپخانه 155 میلی متری با دقت بالا، 37 خودروی زرهی کوگار، مین، چندین هزار نارنجک انداز و سلاح سبک، وسایل اپتیک و دستگاه دید در شب، جلیقه زرهی، وسایل ارتباطات ماهواره ای و سایر تجهیزات است.
ایالات متحده و متحدانش در ناتو در شرایط اجرای عملیات ویژه روسیه در اوکراین، از کی یف با تحویل تسلیحات حمایت می کنند و این برنامه ها ده ها میلیارد دلار هزینه دارد. مسکو به نوبه خود بارها گفته است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و محموله های تسلیحات به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شوند.
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه ای را برای آزادسازی منطقه دونباس از دست ملی گرایان کی یف انجام داده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала