بودجه 32 میلیارد دلاری" کشورهای گروه 7" برای کمک به اوکراین

© Sputnikواکنش پسکوف به ارسال اسلحه توسط غرب به اوکراین
واکنش پسکوف به ارسال اسلحه توسط غرب به اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.12.2022
اشتراک
"کشورهای گروه 7 " بودجه ای معادل 32 میلیارد دلار برای کمک به اوکراین در سال 2023 جمع آوری کردند.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته این گروه، "کشورهای گروه 7" تا 32 میلیارد دلار برای حمایت از اوکراین در سال 2023 جمع آوری کرده اند.
وزرای دارایی "کشورهای گروه 7" در بیانیه ای اعلام کردند: برای سال 2023، تا کنون 32 میلیارد دلار حمایت بودجه ای و اقتصادی برای اوکراین جمع آوری کرده ایم و به پیشرفت خود ادامه می دهیم.
خاطرنشان می شود که این مبلغ شامل 18 میلیارد یورو است که اتحادیه اروپا قصد ارائه آن را دارد و کمک های ایالات متحده که ممکن است کنگره این هفته آن را تایید کند.
این کشورها اعلام کردند که آماده ادامه کار برای ارائه کمک به کی یف هستند.
وزرای دارایی کشورهای گروه 7 در بیانیه خود از اوکراین و صندوق بین المللی پول خواستند به توافق برسند و شرایط برنامه نظارتی اوکراین را در اسرع وقت در سال 2023 انجام دهند.
پیشتر این سازمان گزارش داده بود که صندوق بین المللی پول و مقامات اوکراین به توافقی برای راه اندازی یک برنامه نظارتی به ابتکار کی یف دست یافته اند.
هدف این برنامه چهار ماهه، حمایت از اقدامات خود اوکراین برای افزایش درآمدهای مالیاتی، بازگرداندن بازار بدهی داخلی، تقویت ثبات بلندمدت بخش مالی و سایر زمینه ها است. خاطرنشان می شود که این برنامه، نظارت حمایت لازم را برای سیاست کلان اقتصادی اوکراین فراهم می کند و به انگیزه ای برای کمک های آتی " اهداکنندگان" به کی یف تبدیل می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала