نظر خوانندگان در مورد نظرسنجی امروز ماسک برای استعفا از توییتر

© AP Photo / Britta Pedersenایلان ماسک بیش از یک میلیارد دلار از سهام تسلا را فروخت + جزئیات
ایلان ماسک بیش از یک میلیارد دلار از سهام تسلا را فروخت + جزئیات  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.12.2022
اشتراک
بسیاری از دنبال کنندگان ایلان ماسک و شبکه های اجتماعی اعتقاد دارند که وی به عمد تصمیم گرفته تا از مدیر عاملی توییتر استعفا دهد
به گطارش اسپوتنیک، خوانندگان روزنامه آمریکایی نیویورک پست نظر خود را در مورد نظرسنجی ایلان ماسک مالک توییتر مبنی کناره گیری خود از سمت مدیرعاملی این شبکه اجتماعی، ارائه کردند.
Had Enoughگفت:"من مطمئن هستم هر کسی که جایگزین ایلان شود همان مسیر را دنبال می کند و اوضاع توییتر را مرتب می کند. این حرکت احتمالا برنامه ریزی شده بود و اکنون می تواند سرمایه گذاران تسلا را که عقیده دارند او توجهی به آن شرکت نمی کند، را ساکت کند".
""دی دی" دیگر خواننده نیز گفت:" من معتقدم از همان ابتدا قصدش این بوده است. او زباله ها را تمیز کرد و فساد در دولت را افشا کرد. اکنون او می تواند به آن چیزی که دوست دارد بازگردد - به برنامه فضایی و تولید اتومبیل".
Dog Three نیز اظهار داشت: "حالا او مدیر عاملی را استخدام خواهد کرد که تمام قوانین را رعایت کند و درآمد کسب کند. این یک حرکت درخشان است."
نایتول / ژورنالیست نوشت: "چرا به نظر من ایلون ماسک از قبل نتایج نظرسنجی را می دانست؟ او واقعاً می دانست. او به هر حال قصد بازنشستگی را داشت، اما اکنون این اختیار را دارد که این کار را انجام دهد و مدیر اجرایی مناسبی را انتخاب کند."
Xbonesny گفت: "شرط می‌بندم که این کار عمداً برای شناسایی ربات‌ها و نیروهای اطلاعاتی بود که هنوز در شبکه هستند انجام شده است. خواهیم دید".
تیم به شوخی می گوید: "استاد بزرگ حرکت هفتگی خود را انجام داد و یک بار دیگر رقبا را دلسرد کرد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала