مدودف اظهارات غرب درباره مذاکرات روسیه و اوکراین را "دورویی" خواند

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر مدودف: موضوع تمدید پیمان استارت نو به تصمیم گیری سریع نیاز دارد
مدودف: موضوع تمدید پیمان استارت نو به تصمیم گیری سریع نیاز دارد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.12.2022
اشتراک
دمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق روسیه، اظهارات غرب مبنی بر تصمیم کی یف برای مذاکره با مسکو را به نوعی دورویی خواند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، نایب رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه، اظهارات سیاستمداران غربی مبنی بر تصمیم گیری کی یف برای نشستن پای میز مذاکره را دروغ، دوگانگی و دورویی شدید خواند.
"وی در کانال تلگرامی خود نوشت:" همه سیاستمداران بریتانیایی منافقانی کمیاب هستند. در اینجا یک نخست وزیر جوان با نام خانوادگی نامشخص برای بریتانیا گفت: تا زمانی که روسیه نیروهای خود را از خاک اوکراین خارج نکند، نمی توان مذاکره کرد. و این در حالی است که اتفاقاً و به طور نامناسب در همه جا، آنگلوساکسون ها می گویند: خود اوکراینی ها تصمیم خواهند گرفت که آیا با ما مذاکره کنند یا نه. اینجا یک دروغ، دوگانگی و دورویی مشخص می شود".
مدودف همچنین به بریتانیایی توصیه کرد جزایر مالویناس (جزایر فالکلند که مورد مناقشه این کشور با آرژانتین است) به آرژانتین برگردد و در عین حال قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی را تبریک گفت.
وی نوشت:" بهتر است انگلیسی ها در نهایت جزایر مالویناس را رها و به آرژانتینی ها برگردانند. فالکلند بریتانیا نیست، آرژانتین است! و البته، در مورد تیم ملی فوتبال آرژانتین - با یک پیروزی شایسته در فوتبال. در حوزه سیاست خارجی نیز به همین منوال ادامه دهید!"
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала