روسیه هیچوقت تلاش نکرده تا از بحران غذایی بعنوان یک اهرم استفاده کند

© Photo / The Council of the Federation of the Federal Assembly of the Russian FederationПредседатель Совета Федерации Валентина Матвиенко
Председатель Совета Федерации Валентина Матвиенко - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.12.2022
اشتراک
والنتینو ماتوینکو: روسیه هیچوقت تلاش نکرده تا از موضوع بحران غذایی بعنوان یک ابزار استفاده کند.
والنتینو ماتوینکو رئیس شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد که این کشور هیچوقت موضوع بحران جهانی غذایی و رشد قیمت مواد غذایی را بعنوان یک ابزار سیاسی استفاده نکرده و این کار را نخواهد کرد.
وی در پخش شبکه تلویزیونی "راسیا 1" اظهار داشت: "این سیاست بی شرمانه و متوحش غرب که تلاش می کند روسیه را در بحران غذایی، در رشد قیمت مواد غذایی متهم کند، دیگر کار نمی کند. همه دیگر این را درک می کنند که این یک ابزار سیاسی در دستان غرب می باشد. ما هیچوقت از این موضوع بعنوان یک اهرم سیاسی استفاده نکردیم و این کار را نخواهیم کرد".
به گفته وی روسیه همیشه در صحنه بین المللی خیلی با وجدان عمل می کند. در عین حال به گفته ماتوینکو این غیر قابل پذیرش است که اجازه بدهیم که غرب با کمک محصولات روسی (از صادرات و قیمت غلات) از طریق مسیرهای متقلبانه از آن بعنوان فشار بر کشورهای دیگر بر علیه روسیه استفاده کند. ی تاکید کرد: "در اینجا به نظر من ما می بایست محکم و موضوعی تر عمل کنیم".
معاون وزارت خارجه روسیه سرگی ورشینین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.12.2022
وزارت امور خارجه روسیه: کشورهای ثروتمند بیشترین میزان غلات را دریافت کردند
رئیس شورای فدراسیون روسیه خواهان این شد که روسیه خودش به صادرات غلات خود و بدون ورود طرف های دیگر بپردازد. وی اذعان کرد: "ما خودمان غلات را تولید می کنیم خودمان می بایست صادرات آنرا تامین کنیم، نه اینکه منابع خود را به دست کس دیگری بدهیم، و البته که غلات یک منبع بسیار مهم می باشند برای دیگرانی که آنرا بر علیه ما استفاده می کنند".
وی تاکید کرد که در غلات در کنار آب آشامیدنی یک منبع بسیار عظیم می باشد که اجازه حمایت و یا از بین رفتن زندگی بر روی زمین را می دهد. ماتوینکو خاطرنشان کرد: "به نظر من روسیه در این راستا وظیفه جهانی خود را دارد. محصول غلات دارای رکورد در روسیه، امروز یک ضامن نجات بخش بزرگی از بشریت می باشد، بویژه در کشورهای فقیر، برای رهایی از گرسنگی واقعی".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала