کرواسی مدال برنز جام جهانی قطر را به خود اختصاص داد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. ЧМ-2022. Матч Хорватия - Марокко
Футбол. ЧМ-2022. Матч Хорватия - Марокко - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.12.2022
اشتراک
تیم ملی کرواسی با پیروزی برابر تیم ملی مراکش به مقام سوم جام جهانی قطر رسید.
تیم ملی فوتبال کرواسی شنبه غروب با پیروزی دو بر یک برابر تیم ملی مراکش در دیدار رده بندی جام جهانی 2022 قطر، به مدال برنز این رقابتها دست یافت.
این بازی در ورزشگاه خلیفه در دوحه برگزار و 44137 نفر از نزدیک شاهد این بازی بودند. گل های این دیدار را یوشکو گواردیول در دقیقه 7 و میسلاو اورشیچ در دقیقه 42 برای تیم کرواسی و اشرف دری در دقیقه 9 برای مراکش به ثمر رساندند.
گواردیول با به ثمر رساندن گل دذ این بازی به جوان ترین گلزن تیم کرواسی در جام جهانی شد. همچنین لوکا مودریچ کاپیتان تیم کرواسی در تمامی بازی های این تیم در قطر در ترکیب تیمش قرار داشت.
آیا مراکش تصور می کند پذیرایی از الاحوازیه بی پاسخ خواهد ماند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.12.2022
شگفتی شیرهای اطلس: مراکش برای نخستین بار در نیمه نهایی جام جهانی
تیم کروواسی برای دومین بار مدال برنز رقابتهای جام جهانی را کسب کرده است. این تیم برای اولین بار در سال 1998 در فرانسه ه مقام سوم جام جهانی رسیده بود. همچنین این تیم در جام جهانی 2018 روسیه به فینال مسابقات راه یافته بود اما موفق به کسب مقام اول نشد و مدال نقره را به ارمغان آورد.
شایان ذکر است که تیم مراکش لقب اولین تیم آفریقایی را به خود اختصاص داد که در جمع چهار تیم برتر جام جهانی در ادوار مختلف راه یافت. از این تیم بعنوان پدیده اصلی این رقابت ها یاد می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала