نماینده دوما به زلنسکی توضیح داد که روسیه به چه دنیایی نیاز دارد

© Sputnik / Sergey Kuznecovساختمان مجلس دوما روسیه
ساختمان مجلس دوما روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.12.2022
اشتراک
دیمیتری بلیک، نماینده دوما، مجلس نمایندگان پارلمان روسیه از شهر سواستوپل گفت که روسیه می خواهد اوکراین را کشوری در حال شکوفایی ببیند در حالی که ولادیمیر زلنسکی به سرزمینی با رژیم نازی نیاز دارد.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این، زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی فرانسوی LCI گفته بود که فراخوان هایی را از سوی تعدادی از کشورها برای مذاکره با روسیه شنیده است، اما این کار را بی معنا می‌داند. زلنسکی تاکید کرد که او و روسیه دیدگاه متفاوتی نسبت به جهان دارند.
 ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.12.2022
بازدید ولادیمیر پوتین از ستاد نیروهای شرکت کننده در عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین + فیلم
بلیک گفت: "زلنسکی درست نگفت. ما در اوکراین به صلح، مزارع شکوفان و مردم خندان نیاز داریم اما او به سرزمینی با رژیم نازی نیاز دارد، جایی که ظلم و ستم در حق مردم روسی زبان را تشویق کرده، به لینچ کردن (کشت و کشتار در ملاء عام) پرداخته و جنایتکاران نازی را گرامی بدارند." در این زمینه، مسیرها و درک ما از جهان باهم واقعاً و بطور بنیادی فرق دارند."
به گفته او، روسیه با کسی که "تصویر باندرا را در دل و زبانش گرامی می دارد" حرفی برای گفتن ندارد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در اوایل دسامبر گفت زلنسکی می‌داندکه در صورت تمایل عملیات جنگی در اوکراین می‌تواند همین فردا پایان یابد. ضمناً ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پیشتر اعلام کرده بود که روسیه همیشه گفته است که برای مذاکره درباره اوکراین آماده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала