کمیسیون اتحادیه اروپا، نهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب کرد

© Fotolia / Grecaud Paulتصمیم کمیسیون اروپایی مبنی بر جا دادن آوارگان در سراسر اروپا موجب بروز اختلافات در اتحادیه اروپا شده است
تصمیم کمیسیون اروپایی مبنی بر جا دادن آوارگان در سراسر اروپا موجب بروز اختلافات در اتحادیه اروپا شده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.12.2022
اشتراک
کمیسیون اتحادیه اروپا در جلسه امروز خود، کار بروی بسته های تحریمی جدی بر علیه روسیه را آغاز کرد
به گزارش اسپوتنیک،کمیسیون اتحادیه اروپا روز جمعه در جلسه خود بسته تحریمی جدید برعلیه روسیه را به تصویب رساند. در این بسته تحریمی، اتحادیه اروپا ممنوعیت صادرات کالاها و فناوری های مرتبط با هوانوردی، از جمله پهپاد ها، موتور هواپیما و قطعات آن به روسیه را افزایش داد.
بر اساس بیانیه شورای اتحادیه اروپا، این اتحادیه لغو مجوز پخش از شبکه های تلویزیونی "NTV" ،"NTV MIR"، "RUSSIA 1"، "TEN TV" را آغاز کرده است.
اتحادیه اروپا همچنین تصمیم گرفت مکانیزمی برای تخلیه حساب های افرادی که نقش مهمی در تجارت محصولات کشاورزی ایفا می کنند، تعریف کند.
در ادامه بیانیه آمده است:" اتحادیه اروپا ارائه خدمات به روسیه در حوزه های تبلیغات و بازاریابی را ممنوع اعلام می کند".
همچنین بر اساس بسته نهم تحریم‌ها، اتحادیه اروپا دارایی‌های 2 بانک روسی را مسدود می‌کند، و همچنین نام بانک "توسعه منطقه ای روسیه" را به فهرست سازمان‌هایی که در مورد آنها ممنوعیت کامل اعمال می‌شود، اضافه می‌کند.
اتحادیه اروپا همچنین محدودیت‌های صنعت انرژی روسیه را با ممنوعیت سرمایه‌گذاری جدید در بخش معدن روسیه، به جز فعالیت‌های مرتبط با انواع خاصی از مواد خام حیاتی، گسترش خواهد داد.
در بخش دیگری از این تحریم ها، بروکسل شهروندان اتحادیه اروپا را از تصدی پست‌های مدیریتی در شرکت‌های دولتی و تحت کنترل دولت روسیه منع می‌کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала