آمریکایی ها بایدن را به دلیل کمک به اوکراین خائن نامیدند

© AP Photo / Evan Vucciمشکل اصلی بایدن در آمریکا اعلام شد
مشکل اصلی بایدن در آمریکا اعلام شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.12.2022
اشتراک
خوانندگان نشریه آمریکایی “ بریت بارت” ، بایدن را به دلیل کمک به اوکراین خائن نامیدند.
به گزارش اسپوتنیک، بسته دیگری از کمکها به اوکراین واکنش خشمگین خوانندگان نشریه آمریکایی “ بریت بارت” را برانگیخت.
اخیراً کشورهای غربی موافقت کرده اند که بیش از یک میلیارد دلار به کی یف برای کمک در پشت سرگذاشتن زمستان اختصاص دهند. علاوه بر این، آمریکا آمادگی خود را برای ارسال یک سامانه موشکی ضد هوایی پاتریوت اعلام کرد. خوانندگان به دلیل حمایت مالی بی پایان از ولادیمیر زلنسکی خشمگین شدند.
LuciusAnnaeusSeneca نوشت: "البته، هیچ کس در غرب هرگز حتی یک سنت از این پول را نخواهد دید. همه اینها بدون فکر در گودال پول اوکراین ریخته می شود."
Democrats Bring Suffering در پاسخ به او گفت: که بخشی از کمک‌ها در غرب به سرقت رفته است و او به سیاستمداران حزب دموکرات اشاره کرد.
ال ایندیو مسکالرو پرسید: "در ضمن، چه اتفاقی برای این همه تحریم "فلج کننده" افتاد که بایدن مدام در گلوی ما فرو کرد؟"
فرانتس یانوش اظهار داشت: "این شکستی که ما تجربه می کنیم نتیجه مستقیم عملکرد جو بایدن است."
فایتون ناکارآمدی شدید سامانه پدافند هوایی پاتریوت در درگیری نظامی در یمن را یادآور شد.وی خاطرنشان کرد: "حتی یک موشک حوثی ها سرنگون نشد! حوثی ها در برابر تسلیحات آمریکایی به نتیجه صددرصدی دست یافتند!"
Deplorable Me بیان کرد: "چرا زلنسکی به این همه موشک نیاز دارد؟ این همه به این دلیل است که هنوز بسیاری از اوکراینی های زنده باقی مانده اند. او گفت که تا آخرین اوکراینی خواهد جنگید!"
Fugitive cities .کمک به کی یف را "انتقال پول آمریکایی ها از برخی مقامات فاسد به دیگرمقامات فاسد " نامید
جیمز میلر گفت: "اوکراین یک دموکراسی نیست. این توتالیتاریسم، راهزنی، الیگارشی است، و همه پول ما به احتمال زیاد در آنجا به دست افراد نادرستی خواهد افتاد. و همچنین شاهد بازگشت آنها به حزب دمکرات ایالات متحده و پولشویی هستیم."
او از زلنسکی خواست که "دست‌های کثیف" را از جیب آمریکایی‌ها خارج کند و جنایات نازی‌ها در اوکراین را یادآوری کرد.
برخی از خوانندگان از واشنگتن خواستند که در تامین مالی اوکراین شرکت نکند و این وظیفه را بر دوش کشورهای اروپایی "بیندازد". برخی دیگر آمریکا را به دامن زدن به درگیری متهم کردند.
کاربر دیگری نوشت:"زلنسکی فقط به این دلیل که در حال ضرر است برای پول گدایی می کند. او قبلاً چقدر هزینه کرده است که فایده ای نداشته است؟!"
موریس76 گفت: "آمریکا در حال عمیق‌تر شدن در بدهی‌ها است و کنگره همیشه بی‌قانون ما به طور اتفاقی پول‌های ما را که به سختی به دست آورده‌ایم دور می‌ریزد و میلیاردها دلار را به دولت فاسد اروپای شرقی می‌فرستد".
کیترج از عدم پاسخگویی و شفافیت در موضوع کمک به کی یف خشمگین بود و تاکید کرد که این تنها بحران را طولانی می کند.
Enjoying Lifeنوشت: "خب، پس سرنوشت ما چنین است - پول‌هایی که به سختی به دست آورده‌ایم را به این سیاه‌چاله بفرستیم. از سیاستمدارانمان در واشنگتن که هرگز از خیانت به آمریکا خسته نمی‌شوند، تشکر کنیم."
در پس زمینه عملیات ویژه روسیه که در 24 فوریه آغاز شد، کشورهای غربی به پمپاژ سلاح به اوکراین و کمک اطلاعاتی ادامه می دهند. مسکو بارها اعلام کرده است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل با آنها به یک هدف قانونی تبدیل می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала