پوتین: مقامات اتحادیه اروپا اعتراف می کنند که سیاست ایالات متحده ایشان را به سمت صنعتی زدایی می برد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.12.2022
اشتراک
رئیس جمهور روسیه: مقامات اتحادیه اروپا اعتراف می کنند که سیاست ایالات متحده ایشان را به سمت صنعتی زدایی می برد
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه اعلام کرد که اروپا با اعمال تحریم ها و محدودیت ها در وهله اول به یک چهش بی سابقه تورمی دست یافتند، مقامات اتحادیه اروپا اعتراف می کنند که سیاست ایالات متحده ایشان را به سمت صنعتی زدایی اروپا پیش می برد.
رئیس جمهور روسیه در نشست شورای توسعه راهبردی و پروژه های ملی کشور اعلام کرد: «همان خود اروپا با اعمال تحریم ها به چه چیزی دست پیدا کرد؟ قبل از هر چیز، آنطور که اقتصاددانان می گویند، یک جهش بی سابقه و تشدید شده تورمی در خانه خودشان، در منطقه اروپا. در ماه نوامبر این رقم در مجموع در منطقه اروپا 10% بود، در برخی کشورها اصلا ارقام گزاف بیست و چند درصد، 21 و 25 درصد بوده است».
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوتین: روسیه هرگز در مسیر خودانزوایی و خودکامگی قدم بر نخواهد داشت
به گفته وی مقامات اتحادیه اروپا اعتراف می کنند که سیاست ایالات متحده ایشان را به سمت صنعتی زدایی اروپا پیش می برد.
ولادیمیر پوتین تاکید کرد:«امروز خود مقامات اتحادیه اروپا از این سخن می گویند که سیاست ایالات متحده آمریکا بعنوان شریک اصلی آنها، مستقیما به سمت صنعتی زدایی اروپا هدایت می کند. حتی تلاش می کنند در اين خصوص گزارش‌هايي را به ارباب آمريكايي‌شان ارائه كنند. گاهی اوقات در اظهارات آنها حتی الفاظ از روی ناراحتی به گوش می رسد که چرا با ما این کار را می کنید؟ من فقط می خواهم در این راستا اینرا بپرسم: پس شما چه می خواستید؟ با کسانی که اجازه می دهند اینگونه تحقیرشان کنند، دیگر چطور باید برخورد کرد؟ در نهایت این مسئله شخصی خودشان است».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала