کرملین: سامانه های پاتریوت، هدف قانونی برای نیروهای نظامی روسیه خواهند بود

© Photo host agency /  مراجعه به بانک تصاویر پسکوف: هیچ گونه تلاش برای میانجیگری میان روسیه و ترکیه به نتیجه نخواهد رسید
پسکوف: هیچ گونه تلاش برای میانجیگری میان روسیه و ترکیه به نتیجه نخواهد رسید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.12.2022
اشتراک
دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین تأیید کرد که اگر سامانه‌های پاتریوت به اوکراین تحویل داده شوند، به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل خواهند شد
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این رسانه ها از انتقال غریب الوقوع سامانه های موشکی ضد هوایی پاتریوت از سوی آمریکا به اوکراین خبر داده بودند. همزمان، پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون گفت که ایالات متحده شواهدی مبنی بر استفاده اوکراین از کمک نظامی غرب برای مقاصد غیرقانونی پیدا نکرده است.
پیشتر دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه گفته بود: "اگر ناتو مجموعه های پاتریوت را همراه با پرسنل ناتو به کی یف تحویل دهد، بلافاصله به هدف قانونی نیروهای مسلح روسیه تبدیل خواهند شد".
پسکوف در مورد اظهارات مدودف و گزارش های تحویل این سامانه ها به اوکراین به خبرنگاران گفت:" بدون تردید، اما من هنوز در مورد آن اظهار نظر نمی کنم، زیرا اینها همه گزارش های رسانه ای هستند. گزارش‌های رسانه‌ها این روزها قابل اعتماد نیستند. پس بیایید منتظر اطلاعات رسمی باشیم".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала