- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

کرملین احتمال خروج نیروها از اوکراین پیش از پایان سال را منتفی دانست

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر یک مقام ارشد کرملین از بازگشت به دوره جنگ سرد بین آمریکا و روسیه خبر داد
یک مقام ارشد کرملین از بازگشت به دوره جنگ سرد بین آمریکا و روسیه خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.12.2022
اشتراک
پسکوف در پاسخ به سوالی درباره احتمال خروج نیروها از اوکراین قبل از پایان سال: این موضوع منتفی است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: هیچ بحثی در مورد خروج نیروهای روسیه از اوکراین قبل از پایان سال جاری وجود ندارد. وی در عین حال تاکید کرد که برای دستیابی به صلح باید واقعیت های جدید در خصوص ورود مناطق جدید به روسیه را در نظر گرفت.
سخنگوی کرملین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فدراسیون روسیه احتمال آغاز خروج نیروها از اوکراین را قبل از پایان سال جاری میلادی بررسی می کند، گفت: این موضوع قابل بحث نیست.
پسکوف گفت: "طرف اوکراینی باید واقعیت‌هایی را که در تمام این مدت شکل گرفته است، در نظر بگیرد. سخنگوی کرملین تاکید کرد: این واقعیت ها نشان می دهد که فدراسیون روسیه موضوعات جدیدی دارد که در نتیجه همه پرسی هایی که در این مناطق برگزار شد ظاهر شدند. او مطمئن است که "بدون در نظر گرفتن این واقعیت های جدید، هرگونه پیشرفت [در حل و فصل] غیرممکن است."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала