روسکوسموس چه چیزی را در نمایشگاه هوافضای 1401 به نمایش می گذارد؟

© Sputnik / Ekaterina Lyzlova /  مراجعه به بانک تصاویر روسکوسموس چه چیزی را در نمایشگاه هوافضای 1401 به نمایش می گذارد؟
روسکوسموس چه چیزی را در نمایشگاه هوافضای 1401 به نمایش می گذارد؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.12.2022
اشتراک
مدیرعامل روسکوسموس: ما آماده ایم تجربیات فضایی خود را با ایران به اشتراک بگذاریم.
به گزارش اسپوتنیک، روسکاسموس (Roscosmos) برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی هوافضای ایران (ایر شو) 2022 که از 13 تا 16 دسامبر در جزیره کیش برگزار می شود، نمایشگاه مشترکی را ارائه می کند.
به گفته روسکوسکوس، اینها محصولات شرکت هایی هستند که بخشی از شرکت دولتی فضایی روسیه هستند. بنابراین، مرکز خورنیچو (Khrunichev) مدل هایی از پرتابگر سبک دو مرحله ای Angara-1.2 و موشک کلاس متوسط ​​پیشرفته Angara-A3 را نشان می دهد. به یاد بیاورید که این ناو سه مرحله ای قادر است تا 15 تن محموله را به مدار پایین زمین پرتاب کند.
در Glavkosmos، مجری فعالیت‌های اقتصادی خارجی این شرکت دولتی، بازدیدکنندگان از نمایشگاه می‌توانند به روشی تعاملی با پرتاب‌کننده‌های روسی، ماهواره‌ها، فضانوردی‌ها و همچنین با ایستگاه فضایی بین‌المللی آشنا شوند. علاوه بر این، اپلیکیشن های موبایلی با فناوری واقعیت افزوده، مشاهده پرواز سرنشین دار را از لحظه پرتاب موشک تا اتصال فضاپیمای سایوز-MS به ایستگاه فضایی بین المللی و بازگشت آن به زمین امکان پذیر می کنند.
رئیس روسکاسموس، یوری بوریسوف در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی هوانوردی و فضایی ایران ایر شو 2022 که از امروز در جزیره کیش آغاز به کار کرد، شرکت کرد. نمایشگاه مشترک روسکوسکوس در نمایشگاه هوایی ارائه شده است.
ما همه شاهد نزدیک شدن تاریخی دو کشورمان - روسیه و ایران - در صحنه جهانی هستیم و مشارکت روسکوسموس فرصتی بی‌نظیر برای ما است تا مردم دوست ایران، همکاران محترم ایرانی و همچنین آشنا شویم. یوری بوریسوف گفت: همه مهمانان بین المللی نمایشگاه هوایی با آخرین دستاوردهای روسیه در زمینه علوم و فناوری فضایی.
هیئت روسی قصد دارد سلسله دیدارهایی با همکاران ایرانی و نمایندگان سایر کشورهای دوست داشته باشد.
رئیس روسکوسموس یادآور شد که روسیه و ایران در جریان کار بر روی پروژه ساخت ماهواره ایرانی خیام که در ماه اوت از بایکونور پرتاب شد، تجربیات مثبتی به دست آورده اند که با ارائه داده های تصاویر ماهواره ای به تقویت اقتصاد ایران کمک می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала