بازرسی پلیس بلژیک از ساختمان پارلمان اروپا در بروکسل

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر پارلمان اروپا خواستار مقابله با تحریم های آمریکا شد
پارلمان اروپا خواستار مقابله با تحریم های آمریکا شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.12.2022
اشتراک
پلیس بلژیک به عنوان بخشی از تحقیقات فساد اداری نمایندگان پارلمان اروپا ساختمان این نهاد در بروکسل را مورد بازرسی قرار داد
به گزارش اسپوتنیک، نشریه بلژیکی LeSoir روز دوشنبه از حضور پلیس بلژیک در ساختمان پارلمان اروپا در بروکسل به عنوان بخشی از تحقیقات درباره فساد اداری در میان نمایندگان و کارمندان این نهاد اتحادیه اروپا خبر داد.
نتایج جستجو هنوز منتشر نشده است.
مقامات بلژیک روز جمعه چندین مورد بازداشت و بازرسی در بروکسل در ارتباط با تحقیقات مظنون به فساد در پارلمان اروپا که با برگزاری جام جهانی در قطر مرتبط است، انجام دادند. نایب رئیس پارلمان اروپا، سیاستمدار یونانی اوا کایلی و همسر او بازداشت شدند و جستجو در محل زندگی این سیاستمدار انجام شد. کایلی بلافاصله از حزب جنبش سوسیالیست پانهلنیک - جنبش برای تغییر اخراج شد.
این تحقیقات در مورد موضوع دریافت احتمالی "پاداش نقدی کلان" و "هدایای گران قیمت" برای حمایت از برنامه قطر که خود را برای میزبانی جام جهانی آماده می کرد، انجام شده است.
پس از گزارش‌هایی مبنی بر تحقیقات مبارزه با فساد، درخواست‌هایی مبنی بر تعلیق کار بر روی توافقنامه تسهیل روادید با قطر و سایر کشورهای خلیج فارس شنیده شد.
روبرتا متسولا، عضو پارلمان اروپا تصمیم گرفته است که تمام اختیارات و وظایف محول شده به کایلی را به عنوان معاون رئیس اتحادیه اروپا به حالت تعلیق درآورد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала