- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ویکتور بوت حمایت خود را از عملیات ویژه در اوکراین اعلام کرد

© Sputnik / Federal Security Service of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر ویکتور بوت
ویکتور بوت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.12.2022
اشتراک
ویکتور بوت گفت که در صورت امکان در عملیات ویژه در اوکراین شرکت خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ویکتور بوت روسی که از یک زندان آمریکایی آزاد شد، گفت که از عملیات ویژه فدراسیون روسیه در اوکراین حمایت می کند و آماده شرکت در آن است.
بوت در مصاحبه ای با RT (راشا تودی) گفت: "متعجب بودم که چرا زودتر شروع نکردیم... اما آماده نبودیم. من کاملاً حمایت می کنم و اگر فرصتی وجود داشت، مطمئناً می روم، مهارت هایی وجود دارند."
Олимпийская чемпионка по баскетболу из США Бриттни Грайнер и российский предприниматель Виктор Бут. Коллаж - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.12.2022
ویکتور بوت با بریتنی گرینر آمریکایی مبادله شد + ویدئو
بوت تاجر روسی و متولد 1967 در شهر دوشنبه می باشد.
وی در سال ۲۰۰۸ به درخواست واشنگتن در نتیجه عملیات تحریک آمیز سرویس های اطلاعاتی آمریکا در تایلند دستگیر و به ایالات متحده منتقل شد.
وی متهم به طرح توطئه برای کشتن شهروندان آمریکایی و حمایت مادی از تروریسم بود. با وجود اینکه بوت همه این اتهامات را رد کرد، دادگاه فدرال او را به ۲۵ سال زندان محکوم کرد.
در پایان ماه جولای، طبق گزارش رسانه ها، واشنگتن به مسکو پیشنهاد داد تا بوت را با ویلان و گرینر مبادله کند، که در ماه اوت به دلیل قاچاق مواد مخدر به ۹ سال زندان محکوم شده بودند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала