پوتین توضیح داد که چرا قیمت های جهانی نفت می توانند سر به فلک بکشند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر سخنرانی ولادیمیر پوتین در نشست باشگاه والدای 2022
سخنرانی ولادیمیر پوتین در نشست باشگاه والدای 2022
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.12.2022
اشتراک
پوتین: در صورت اعمال سقف بر قیمت نفت، سقیمت های جهانی نفت می توانند سر به فلک بکشند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه اعلام کرد که در صورت اعمال سقف بر قیمت نفت، سرمایه گذاری ها در جهان به صفر خواهند رسید و بعد از آن قیمت نفت سر به فلک خواهد کشید و به آن افرادی ضربه خواهد زد که این این تصمیم را پیشنهاد می کنند.
وی در کنفرانس مطبوعاتی در نتیجه سفر به قرقیزستان اظهار کرد: «تبعیت از یم تصمیم مضر بی ارتباط با بازار برای همه حماقت آمیز می باشد، از جمله برای مصرف کنندگان، زیرا مصرف کنندگان می بایست این را درک کنند: روی قیمت هایی که برای آنها خوش آیند هستند پافشاری بکنندف حتی اگر به این هدف دست بیابند - قیمت ها به پایین خواهند رفت، سرمایه گذاری هل به صفر خواهند رسید، در نتیجه قیمت ها سر به فلک خواهند کشید و به آنها ضربه خواهد زد، به انهایی که چنین تصمیماتی را پیشنهاد می کنند».
پوتین افزود: «این امربه هیچ وجه صرفا مربوط به ما نمی شود - این مربوط به تمامی تولید کنندگان می شود. چرا؟ زیرا اگر کسی یک زمان با این موافقت کند که مصرف کننده قیمت را تعیین کند، آن زمان این امر منجر به فرئپاشی خود صنعت می شوذ، زیرا مصرف کننده پافشاری خواهد کرد که قیمت پایین تر باشد».
شایان ذکر است کع از تاریخ 5 دسامبر در نتیجه تحریم های کشورهای غربی: اتحادیه اروپا از پذیرش نفت روسیه که از مسیر دریا حمل می شد، خوداری کرد و کشورهای گروه هفت، اتحادیه اروپا و استرالیا محدودیت هایی را بر قیمت ان اعمال کردند».
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2022
زاخارووا: ایده غرب در مورد سقف قیمت نفت روسیه خطرناک است
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала