- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

چرا نیروهای مسلح اوکراین از روشن کردن آتش می ترسند و از سرما رنج می برند؟

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر فرا خوانده شدن 36 هزار نیروی ذخیره به ارتش اوکراین
فرا خوانده شدن 36 هزار نیروی ذخیره به ارتش اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.12.2022
اشتراک
ایزابل خورشودیان، مقاله نویس واشنگتن پست نوشت: سربازان اوکراینی از روشن کردن آتش می ترسند و به دلیل نزدیکی به مواضع روسیه از سرما رنج می برند.
به گزارش اسپوتنیک، این روزنامه‌نگار آمریکایی می نویسد سربازان یگان اوکراینی که در نزدیکی کرمننایا (شهری در جمهوری خلق لوهانسک) واقع شده‌اند، آنقدر به ارتش روسیه نزدیک هستند که به دلیل خطر افشای محل استقرار خود جرات ندارند، آتش روشن کنند.
در این مقاله آمده است که نیروهای مسلح اوکراین مجبورند با لباس های سنگین نظامی در کیسه خواب های سبک و در فضای باز بخوابند.
روزنامه نگار آمریکایی همچنین خاطرنشان کرد که سربازان نیروهای مسلح اوکراین در مورد وضعیت دشوار در این منطقه صحبت کردند.
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه نظامی خود در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار دارند" نامیده است. به گفته رئیس جمهور روسیه ، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала