Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

وزیر اطلاعات ایران: مکرون را یک منبع آلوده سازمان سیا هدایت می کند

وزیر اطلاعات: ماکرون را یک منبع آلوده سازمان سیا هدایت می کند
وزیر اطلاعات: ماکرون را یک منبع آلوده سازمان سیا هدایت می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.12.2022
اشتراک
اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات ایران اظهار داشت: رئیس جمهور کنونی فرانسه دیگر لازم نیست رئیس جمهور آمریکا به او خط کاری دهد، بلکه یک منبع آلوده دست چندم اطلاعاتی سازمان سیا به او دیکته می‌کند که چه بگوید و چه موضعی بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، اسماعیل خطیب گفت:" اخیراً رئیس جمهور لوده یکی از کشورهای سابقاً تراز اول اروپایی با یک زن از همان مدل معتادان متجاهر آلوده خیابانی ملاقات کرد و سخنانی که آن زن لوده سیاسی در دهانش گذاشت را تکرار کرد. واقعاً قابل مطالعه و تأمل است که بر آن دولت چه گذشته که از میزبانی افتخارآمیز و تاریخی رهبران بزرگ عدالت طلب و آزادی خواه و تاریخ‌ساز جهان همچون حضرت امام خمینی(ره) به پایگاه اراذل و اوباش آلوده تبدیل شده است؟ شما شخصیت و سوابق آن زن را مرور کنید، کسی که بر اساس مدارک فاش شده آشکار و اسناد پنهان مزدور و متکدی سرویس‌های اطلاعاتی امریکا است، امروز بـا بالاترین مقام رسمی یک کشور سابقاً تراز اول اروپایی ملاقات می‌کند و سخنان سخیف خود را در دهان آن مقام می‌گذارد".
خطیب در پاسخ به سوالی درمورد اینکه از لفظ سابقا طراز اول استفاده کرد، افزود :" برای اینکه آن کشورها روزگاری کشورهای اثرگذار و تعیین کننده‌ای بودند و رهبران اثرگذار و تعیین کننده‌ای در معادلات جهانی داشتند و این موضوع فارغ از ارزش‌گذاری خوب و بد و نوع اثرگذاری آنها است. شما در گذشته می‌بینید برخی رهبران کشورهای اروپایی نسبت به استقلال کشورشان از ایالات متحده و حتی استقلال اروپا از امریکا نظریه‌پردازی می‌کردند و تعصب داشتند. حالا مقایسه کنید مثلاً با رئیس جمهور فعلی فرانسه که دیگر لازم نیست رئیس جمهور امریکا به او خط کاری دهد، بلکه یک منبع آلوده دست چندم اطلاعاتی سازمان سیا به او دیکته می‌کند که چه بگوید و چه موضعی بگیرد! اینها دیگر آن رهبران مستقل و مقتدر کشورهای درجه اول اروپایی نیستند".
وی در ادامه تاکید کرد:" البته موضعگیری‌های اخیر مکرون علیه کشورمان، علت دیگری نیز دارد و آن "شناسایی و بازداشت دو مأمور اطلاعاتی فرانسوی" توسط وزارت اطلاعات است. ما چندی پیش فقط گوشه‌هایی از مأموریت آنها را برملا کردیم. مهم‌ترین و اثرگذارترین موضوع را هنوز رو نکرده‌ایم. به هر حال مکرون آنقدر نپخته هست که براحتی سرش کلاه بگذارند. همچنان که در تحمیل ملاقات با آن زن لوده، سرش کلاه گذاشتند و بی آبرویش کردند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала