رسانه ها: دو سند محرمانه دیگر در انبار خانه ترامپ یافت شد

© AP Photo / Tony Dejakدونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.12.2022
اشتراک
نمایندگان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دو سند بالقوه محرمانه دیگر را در انبار خانه وی در فلوریدا پیدا کردند
به گزارش اسپوتنیک، یک مقام آمریکایی به سی‌بی‌اس نیوز گفت که نمایندگان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به FBI اطلاع داده‌اند که مجموعه دیگری از اسناد محرمانه را در انباری در "وست پالم بیچ" فلوریدا کشف کرده‌اند. این جعبه مهر و موم شده حاوی دو سند طبقه‌بندی شده است که به حدود 300 سند دیگر کشف شده از مکان های متغلق به رئیس جمهور سابق اضافه و به اف بی آی تحویل داده می شود.
پیشتر واشنگتن پست به نقل از منابعی گزارش داده بود که وکلای ترامپ در هفته های اخیر دست کم دو ملک متعلق به او را برای یافتن اسناد محرمانه احتمالی جستجو کرده اند. این روزنامه خاطرنشان کرد که در نتیجه جستجوها، وکلا هیچ سند سری پیدا نکردند.
املاک ترامپ در فلوریدا مار-آ-لاگو در اوایل ماه اوت به عنوان بخشی از یک پرونده استفاده غیرقانونی، سرقت و تخریب مدارک رسمی مورد بازرسی و جستجو قرار گرفت. مریک گارلند، دادستان کل ایالات متحده بعداً گفت که او شخصاً مجوز تشکیل دادخواست برای حکم بازرسی را صادر کرده است. خود ترامپ ادعا می کند که در زمان ریاست جمهوری خود، تمام اسنادی را که از کاخ سفید به ملکی در فلوریدا برده بود را از حالت طبقه بندی خارج کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала