روسیه تعیین قیمت ثابت بر نفت خود را بررسی می کند

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر نظر تحلیلگر مشهور روس درباره چگونگی تاثیر تصمیم اوپک پلاس بر بازار نفت
 نظر تحلیلگر مشهور روس درباره چگونگی تاثیر تصمیم اوپک پلاس بر بازار نفت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.12.2022
اشتراک
رسانه ها اعلام کردند که روسیه امکان تعیین قیمت ثابت بر نفت خود را بررسی می کند
به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، مسکو امکان تعیین قیمت ثابت بر نفت خود در غالب پاسخ به اعمال سقف قیمت بر نفت روسیه توسط اعضای گروه هفت را در دست بررسی دارد.
این خبرگزاری در مقاله خود عنوان می کند: "مسکو گزینه اعمال قیمت ثابت بر بشکه هایی نفتی این کشور و یا اعمال بالاترین سطح تخفیف در برابر سایر مارک های نفتی بین المللی، که با آن نفت آن کشور به فروش برسد، را در دست بررسی دارد".
تاکید می شود که هر دو گزینه در صورتی که اجرا شوند شامل بازنگری متناوب خواهند شد.
سفارت روسیه در امریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2022
واکنش روسیه به تعیین سقف قیمت نفت
به گفته یکی از منابع این خبرگزاری، روسیه قصد دارد به خریداران یک مکانیزم قیمتی شفاف که بر رویکرد بازار بنا شده است، را پیشنهاد نماید. بدین ترتیب مسکو تلاش می کند از تاثیر محدودیت ها علیه کشورهایی که نفت روسیه را خریداری می کنند، رهایی یابد. در عین حال اطلاعی در خصوص سطح دقیق قیمت فعلا وجود ندارد.
منبع این خبرگزاری همچنین خبر از آماده سازی دستور رئیس جمهوری که بر مبنای آن شرکت های روسی و هر تاجری که نفت روسیه را می خرد، از فروش آن در کشورهایی که در توافق در خصوص سقف قیمت حضور دارند، منع می شوند، می دهد.
واکنش اتحادیه اروپا به برنامه ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2022
انتشار سند تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه در نشریه رسمی اتحادیه اروپا
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала