پوتین: غرب از سازمان های حقوق بشری به عنوان ابزار نفوذ استفاده کرده است

© Sputnik / Mikhail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.12.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اظهار داشت سازمان های حقوق بشر غربی نه به عنوان ابزاری برای حمایت از حقوق بشر، بلکه به عنوان ابزاری برای نفوذ بر سایر کشورها ایجاد شدند و به طور حرفه ای در مسیر پس از شوروی درگیر این کار بودند.
به گزارش اسپوتنیک، پوتین در نشستی با اعضای شورای توسعه جامعه مدنی و انسانی گفت: " اکنون ما بالاخره به این متقاعد شدیم این سازمان های حقوق بشری و سازمان های حقوق بشری غربی نه به عنوان ابزار مبارزه برای حقوق بشر، بلکه در درجه اول به عنوان ابزاری برای نفوذ بر سیاست داخلی روسیه و سایر کشورهای جزو شوروی سابق ایجاد شدند. بله، البته سازمان‌هایی حقوق بشر مختلف در غرب وجود دارند اما آنها عمدتاً برای این اهداف ایجاد شده‌اند".
رئیس جمهور روسیه افزود: "و برای اینکه بی طرف به نظر برسند، گاه به گاه به مشکلات حقوق بشر در کشورهای خود اشاره می کردند، اما این بیشتر یک استثنا است. آنها عمدتاً درگیر کار حرفه ای در مسیر روسیه و پس از شوروی بودند. این همان چیزی است که آنها برای آن ایجاد شده بودند، این دیگر آشکار بوده است".
نشست سنتی پوتین با اعضای شورای توسعه جامعه مدنی و حقوق بشر هر ساله در آستانه روز حقوق بشر که در 10 دسامبر در روسیه جشن گرفته می شود، برگزار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала