گزارش و تحلیل

می خواهند به حساب جیب دیگری انقلاب کنند

© Depositphotos.com / RawpixelЛюди с флагами Ирана
Люди с флагами Ирана - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.12.2022
اشتراک
چند روزی است دوباره فضا سازی انجام شده که چند روز مغازه دارها را وادار به تعطیلی کنند و رفته اند آنطرف آب فضاسازی و سناریو سازی که بیایید ببینید که در ایران چه خبر است و همه به حرف ما گوش می دهند و حاضر هستند برای ما کاسبی شان را تعطیل کنند.
شاید بسیاری در داخل کشور ندانند جریان چیست اما آنطرف آب همه می دانند که تعدادی نشسته اند ودنبال کاسبی هستند و دنبال آن هستند خرج خود را از شلوغ کردن ها در بیاورند و می خواهند سازمان های اطلاعاتی دشمن با ملت ایران را قانع کنند که آنها کاره ای هستند تا بتوانند پول بیشتر بگیرند.
البته متاسفانه داخل کشور هم برخی امروزه از این طریق کاسبی می کنند، مخصوصا برخی ارازل و اوباش که با آن طرف مرتبط شده اند و ماموریت دارند یک روز مغازه ها را تهدید کنند روز دیگری بروند خیابان ها را بند کنند و یک روز دیگر به مامورین و مردم حمله کنند و...
تاکید می کنم، منظورم مردم عادی که بعضی اوقات برای مطالبه حقوق حقه خود طبق قانون اساسی به خیابان ها و میادین می آیند نیست.
این روزها رقابت فیما بین آنهایی که در اروپا و آمریکا و کانادا به سر می برند به شدت به اوج رسیده و حتی به جان همدیگر هم افتاده اند.
همه شان هم مدعی هستند که گرداننده پشت صحنه ماجراهای ایران می باشند.
طی چند روز اخیر این مباحث نقل محافل دیپلماتیک در ایران بود.
در مراسم شان مدام سوال می کنند که کدام یک از آنهایی که خارج کشور هستند تاثیر گذار تر می باشند.
آخرش معلوم شد مطلبی را که یکی از دوستان زمانی نوشته بود بهترین معیار است.
یکی رفت تقاضای نقش هنرپیشگی کرد، بعد از او سوال کردند در کدام فیلم بازی کرده، وی چند فیلم را برای آنها نام برد، از او سوال کردند کدام قسمت این فیلم ها بازی کردی چون نه تورا دیدیم نه نامت در لیست هنرپیشه ها است، گفت آن دیوارها در این فیلم ها را نگاه کنید، من از پشت دیوارها را نگه داشته بودم.
ماجرای برخی ایرانیان خارج کشور است.
چنگهای خارجی در اعتراضات و اغتشاشات ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2022
اسپوتنیک توضیح می دهد
چنگهای خارجی در اعتراضات و اغتشاشات ایران
آنها نشسته اند آنطرف آب عیش ونوش شان به راه است و حساب های بانکی شان توسط سازمان های اطلاعاتی دشمن ملت ایران پر می شود تا هر از گاهی بیایند چند شعار بدهند و بروند.
از ان طرف آب از مغازه دار و کاسب می خواهند کسب اش را تعطیل کند و ضرر کند اما خودشان حاضر نیستند که یک سنت ضرر کنند.
اگر راست می گویند چند روزی آن طرف خودشان اعتصاب کنند درب مغازه ها و کسب و کارهایشان را ببندند.
حتی وقتی می خواهند در تظاهراتی شرکت کنند روزی را انتخاب می کنند که تعطیل باشد مبادا یک روز کار و کاسبی شان متضرر گردد، البته بماند که برخی از کار افتاده هایشان هر روزی که باشد حاضر هستند بیایند.
از آن طرف از جوانان مملکت میخواهند دست به کارهای خطرناک بزنند اما خودشان حاضر نیستند آب تو دل خودشان یا بچه هایشان تکان بخورد.
از بچه های اینجا می خواهند سر کلاس درس نروند برای اینکه فضای پیشرفت علمی کشور را مختلف کنند ولی بچه های خودشان یک دقیقه دیرتر به مدرسه و دانشگاه نمی روند.
امروزه بسیاری در ایران می گویند، اگر اینها راست می گویند تشریف بیاورند ایران و همان کارهایی را که دیگران را دعوت به انجام آن می کنند انجام دهند.
می روند روز جمعه فیلم می گیرند و در رسانه هایشان به عنوان اعتصاب مردم ایران منتشر می کنند تا به اربابان بگویند ببینید مردم حرف ما را گوش می دهند.
البته به آنهایی که بودجه این کارها را تامین می کنند باید حواسشان جمع باشند کسی که به مملکت خود وفا ندارد به آنها نیز وفا نخواهد داشت، روزی که در مملکت برف و باران می آید برایشان فیلم روز آفتابی می فرستند که ببینید مملکت امروز تعطیل است یا مثلا از بانک ها فیلم می گیرند که وسط هفته تعطیل هستند در حالی که کلا بانک ها به جز روزهای تعطیل، تعطیل نمی باشند.
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اعتراضات اخیر در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.10.2022
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سپاه در باره اعتراضات اخیر در ایران
آخر چه قدر شما را ابله فرض کرده اند.
جالب تر اینکه برخی از دیپلمات های اینها می روند درخیابان ها پرسه می زنند ببینند حرف کی را باور کنند و خودشان هم می گویند که وقتی به مرکز هایشان گزارش می کنند خبری نیست از آن طرف به آنها می گویند مگر می شود همه رسانه های غربی به صورت متحد دروغ بگویند؟
بله می شود ولی خوب احتمالا دیپلمات هایتان کور تشریف دارند.
البته بیشتر به نظر می آید دل هایتان کور است و نمی تواند به جز دروغ هایی که برخی به شما می گویند باور کند و آنها هم نقطه ضعف شماها را فهمیده اند و از آن سوء استفاده می کنند.
به هر حال پیشنهاد می کنم به صحبت های خانم آوریل هاینس مدیر مرکز مشترک اطلاعاتی جاسوسی آمریکا، که مدیریت 16 سازمان جاسوسی آمریکا را به عهده دارد توجه فرمایید، ایشان چند روز پیش در مرکز مطالعات ریگان صحبت هایی درباره اتفاقات اخیر ایران داشته که نشان می دهد علیرغم اینکه برخی متوجه نیستند چه خبر است اما مجامع اطلاعاتی آمریکا همه متوجه هستند هیاهویی که توسط رسانه های معاند بر علیه ایران راه افتاده همه اش توخالی است واین دروغ پردازی ها فقط برای فضاسازی و گول زدن برخی است و نه چیز دیگری، برود حرف هایش را گوش کنید.
آنهایی که متوجه نیستند و هنوز گول این رسانه های معاند را میخورند بد نیست که جستجویی در اینترنت کنند و سخنان این خانم را گوش دهند تا متوجه شوند جریان از چه قرار است و چرا این رسانه های معاند دست به این کارها می زنند.
هدف نهایی آمریکا و متحدین اروپایی و عرب اش مذاکره با ایران و رسیدن به توافق هایی است و آنها در حال سوء استفاده از احساسات برخی درون ایران هستند تا بتوانند فقط برگه های چانه زنی با ایران را تقویت کنند، آنها به خوبی می دانند نه انقلابی در کار است و نه سرنگونی نظام (طبق گفته همین خانم که در واقع مدیر ستاد مشترک همه مجامع اطلاعاتی آمریکا می باشد).
آنهایی که آنطرف آب هستند و تلاش می کنند برخی را درون کشور تحریک کنند هم به خوبی این را می دانند اما یک ناندانی برای خودشان درست کرده اند و تلاش دارند از جیب آنهایی که درون کشور هستند هزینه کنند وجیب آنها را بزنند.
البته برای اینکه ما را به یک طرفه بودن متهم نکنند بد نیست در پایان به سخنان همین خانم اشاره کنم که در همین سمینار اظهار می دارند اختلاف طبقاتی واختلاف بین نسلی و همچنین مشکلات اقتصادی وتورم مسایلی هستند که آتش زیر خاکستر در جامعه ایران می باشند و اگر اینها حل نشود هر روز امکان راه افتادن آشوب های جدید در این کشور وجود دارد، ترجمه این عبارت یعنی اینها مسایلی هستند که مجامع اطلاعاتی آمریکا در حال سرمایه گذاری روی آن می باشند که هر وقت می خواهند بتوانند از آنها سوء استفاده کنند و به نظر می رسد ما نیز باید تلاش کنیم که این مسایل ومشکلات را درون کشور خودمان حل کنیم تا این ابزار را از دست دشمن خارج کنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала