- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ویدئویی از یک مزرعه ربات که آمریکایی ها از آنجا اخبار جعلی درباره عملیات ویژه روسیه ارسال می کردند

© Fotolia / Viktor Gmyria آیا اسراییل از گروه شش و ایران جاسوسی می کند؟
	آیا اسراییل از گروه شش و ایران جاسوسی می کند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2022
اشتراک
تحقیقات یک حافظه پنهان از تلفن‌هایی که آمریکایی‌ها از آنجا اخبار جعلی درباره عملیات ویژه ارسال می‌کردند، نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه تحقیقات در مورد یک شهروند 40 ساله کلمبیایی متهم به انتشار اطلاعات نادرست در مورد عملیات ویژه، یک مخفیگاه تلفنی کشف شد که آمریکایی ها از راه دور این اطلاعات را از طریق آن ارسال می کردند.
در طول فعالیت‌های راستی‌آزمایی، مشخص شد که مزارع ربات‌های مخصوص گوشی‌های هوشمند برای ارسال انبوه پست ها استفاده می‌شوند. به طور خاص، چنین مزرعه رباتی توسط یک خارجی مونتاژ شده و در رختکن یک باشگاه ورزشی در یکی از مراکز خرید در شمال مسکو پنهان شده است. ویدئوی اقدامات عملیاتی ضبط یک حافظه پنهان را به شکل یک کیف کمری-"کیف" ضبط می کند که در آن چندین تلفن هوشمند متصل به باتری پنهان شده اند.
این مرد توضیح داد: "آنها (متصدیان) خواستند مکان هایی را در میان جمعیت زیادی پیدا کنند. برای اینکه جریان بسیار زیادی از انتقال داده از تلفن های مختلف وجود داشته باشد."
در بازجویی ها، مرد به گناه خود اعتراف کرد، اما گفت که او فقط صاحب مزرعه ربات است. سازمان دهندگان و مدیران واقعی مزرعه ربات، همدستان ناشناس آلبرتو بودند که در خارج از کشور زندگی می کنند. اپراتورها از طریق نرم‌افزار ویژه‌ای که آلبرتو روی گوشی‌های هوشمند نصب می‌کرد، از راه دور گوشی‌ها را طوری کنترل می‌کردند که انگار در دستان خود هستند.
همانطور که همه این حقایق را جمع آوری کردیم، متوجه شدیم که با توجه به منطقه زمانی آنها در طرف دیگر (سیاره) هستند. خب این در آمریکاست. جنوب، شمال. سپس، بیشتر معلوم می شود که اینجا آمریکای شمالی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала