واکنش مدودف به اعلام سقف قیمت برای نفت روسیه

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель "Единой России", заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев
Председатель Единой России, заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2022
اشتراک
مدودف: تلاش برای تعیین سقف همیشه با افزایش قیمت یا ناپدید شدن کالاها ختم می شود.
به گزارش اسپوتنیک، مدودف در مورد تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه گفت: این تلاش ها همیشه با ناپدید شدن محصول یا رشد قیمت آن به پایان می رسد، در مورد نفت نیز چنین خواهد شد.
دیمیتری مدودف، نایب رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه گفت که پس از تعیین سقف نفت روسیه، اتفاق غیرقابل تصوری برای قیمت های آن رخ می دهد، دقیقاً چه چیزی - هیچ کس به طور قطع نمی داند، اما قطعا برای مصرف کننده خوب نخواهد بود.
وی گفت: به سادگی شگفت انگیز است که چگونه بشر دوست دارد دائماً بر روی همان چنگک پا بگذارد و سعی کند قیمت ها را برای خوشایند کردن اوضاع سیاسی تنظیم کند. این تلاش ها همیشه با ناپدید شدن محصول یا افزایش قیمت آن به پایان می رسد. بالاخره هیچ کس قانون ارزش را لغو نکرد.
در مورد نفت هم همینطور خواهد بود. مدودف در کانال تلگرام نوشت، البته، ناپدید نمی شود، اما اتفاق غیرقابل تصوری برای قیمت ها اتفاق می افتد، اما به نظر او، هیچ کس نمی داند دقیقا چه اتفاقی می افتد، اما می خواهند وارد چنین چالشی شوند تا بعداً بتوانند قاطعیت خود را در انتخابات نشان دهم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала