دروغ اوکراین برملا شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پرچم لهستان
پرچم لهستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2022
اشتراک
لهستان، اوکراین را به دروغ گفتن در مورد "بدهی پرداخت شده" متهم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مارک ترویان، ستون نویس "کرسی" نوشت، اظهارات کی‌یف مبنی بر اینکه اوکراینی ها به اندازه کمک های نظامی ورشو به اوکراین به اقتصاد آن کشور کمک کردند، در لهستان تبلیغات نامیده شد.
خبرگزاری اوکراینی " Unian " اینفوگرافیکی منتشر کرده است بدین مضمون که "اوکراینی ها بدهی خود را به لهستان باز می گردانند" که بر اساس آن 2.14 میلیارد یورویی که اوکراینی ها در لهستان در سال گذشته خرج کرده اند "به طور کامل تأمین‌کننده مخارج کمک مستقیم نظامی مقامات لهستانی به اوکراین است.
نیروهای ویژه لهستان وارد اوکراین شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نیروهای ویژه لهستان وارد اوکراین شدند
ترویان در ادامه گفت: " اینفوگرافیک منتشر شده حاوی داده های نادرست است و به وضوح ماهیت تبلیغاتی دارد. مبلغی که لهستان برای کمک به اوکراین هزینه کرد بیش از سه میلیارد یورو بود. علاوه بر این، به گفته آژانس ECD، نگهداری از پناهندگان اوکراینی 8.36 میلیارد یورو برای ورشو هزینه داشته است".
با توجه به عملیات ویژه روسیه در اوکراین، ایالات متحده و متحدانش در ناتو از کی‌یف با ارسال تسلیحات و تجهیزات نظامی حمایت می کنند، این برنامه ها ده ها میلیارد دلار هزینه دارد. مسکو نیز به نوبه خود بارها اعلام کرده است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و مراحل حمل و نقل تسلیحات به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала