انتقاد نتانیاهو از دیدار ترامپ با "فوئنتس" و "کانیه وست"

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر تقاضای ضد ایرانی نتانیاهو از ترزا می‌
تقاضای ضد ایرانی نتانیاهو از ترزا می‌ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2022
اشتراک
بنیامین نتانیاهو از دیدار ترامپ با فوئنتس ضد یهود و کانیه وست خواننده رپ انتقاد کرد
به گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق اسرائیل، که در ماه نوامبر مأموریت تشکیل کابینه جدید اسرائیل را دریافت کرد، از مراسم نهار دونالد ترامپ، رهبر سابق آمریکا، با نیک فوئنتس، فعال راست افراطی و کانیه وست، خواننده رپ، که قبلاً به دلیل یهودی ستیزی مورد حمله قرار گرفته بود، انتقاد کرد.
نتانیاهو در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی آمریکایی NBC News گفت که ترامپ قبلا "کارهای شگفت انگیزی" برای اسرائیل انجام داده است، به عنوان مثال، او بیت المقدس را به عنوان پایتخت این کشور به رسمیت شناخت و همچنین حاکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان را به رسمیت شناخت. به گفته نتانیاهو، او همچنان از رهبر سابق آمریکا سپاسگزار است.
نتانیاهو گفت: "در مورد کانیه وست و آن مهمان غیرقابل قبول دیگر، من فکر می کنم که این نه تنها غیرقابل قبول است، بلکه این موضوع فقط اشتباه است. و امیدوارم او (ترامپ) راهی برای دوری از آن و محکوم کردن آن بیابد."
ترامپ پیش از این پس از صرف نهار در اقامتگاهش در مار-آلاگو در ماه نوامبر با نیک فوئنتس و کانیه وست، ضد یهود و برتری طلب سفیدپوست، که اظهارات ضدیهودی نیز داشتند، مورد انتقاد قرار گرفته بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала