امضای قوانین جدید در زمینه منع تبلیغات روابط جنسی نامتعارف توسط رئیس جمهور روسیه

© Photo / Facebook account of Zdeněk Hřib - primátor PrahyПодготовка к прайду в Праге
Подготовка к прайду в Праге - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2022
اشتراک
رئیس جمهور روسیه قوانینی را به امضا رساند که به واسطه آنها محدودیت های بیشتری بر رواج روابط جنسی غیر متعارف اعمال می شود.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه قوانین تصویب شده در مجالس روسیه در خصوص منع تبلیغات روابط جنسی غیر متعارف را به امضا رساند.
بر مبنای این قوانین جدید که متن آن در سایت قوانین روسیه به ثبت رسیده است:
- صدور مجوز پخش برای فیلم های دارای مطالب تبلیغ کننده روابط و تمایلات جنسی نامتعارف و تغییر جنسیت، منع می گردد.
- تبلیغات و انتشارات با نمایش و ترویج روابط و تمایلات جنسی نامتعارف و تغییر جنسیت منع می گردند. همچنین کتب، فیلم ها و خدمات صوتی بصری مروج ال جی بی تی شامل ممنوعیت می گردند.
- فروش محصولات، از جمله محصولات خارجی، تبلیغ کننده روابط و تمایلات جنسی نامتعارف و تغییر جنسیت منع می گردند.
- در این راستا سه ماده قانونی تعریف می گردند:
1- مسئولیت بابت تبلیغ کودک آزاری (جریمه برای شهروندان تا سقف 800 هزار روبل (12500 دلار )، برای سازمان ها تا سقف 10 میلیون روبل (155 هزار دلار) و برای شهروندان خارجی همچنین اخراج از کشور)؛
2- مسئولیت بابت ترویج مطالب و تصاویر روابط / تمایلات جنسی نامتعارف بین افراد نابالغ (جریمه برای شهروندان تا سقف 200 هزار روبل(3 هزار دلار)، برای سازمانها تا 4 میلیون (65 هزار دلار) و برای شهروندان خارجی همچنین اخراج از کشور)؛
3- منع هرگونه تبلیغ روابط / تمایلات جنسی نامتعارف و نه تنها در بین افراد نابالغ (جریمه ها از 100 هزار روبل (1500 دلار) به 400 هزار روبل (6500 دلار) برای شهروندان و از 1 میلیون روبل (15500 دلار) به 5 میلیون روبل (77500 دلار) برای سازمانها افزایش می یابند).
- سرویس فدرال نظارت بر حوزه ارتباطات، فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعی روسیه این اجازه را دریافت می نماید تا شیوه نظارت برای کشف اطلاعات و برنامه هایی که دستیابی به آنها بر مبنای این قانون شامل محدودیت در قالب منع تبلیغ ال جی بی تی و کودک آزاری می شوند، تعریف و تایید نماید.
شایان ذکر است این قوانین پیشتر در دومای دولتی (مجلس سفلی) و شورای فدراسیون (مجلس اولیا) روسیه به تصویب رسیده بود.
۸ ورزشگاه قطر  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2022
روابط جنسی جایی در منوی جام جهانی ندارد +ویدئو، عکس
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала