هیئت ایرانی در نشست مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی شرکت خواهد کرد

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر هیئت ایرانی در نشست مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی شرکت خواهد کرد
هیئت ایرانی در نشست مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی شرکت خواهد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2022
اشتراک
هیئتی از نمایندگان مجلس ایران روز یکشنبه برای شرکت در نشست روز دوشنبه مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی وارد مسکو شدند.
به گزارش اسپوتنیک، کمیته امنیت و مبارزه با فساد دوما در کانال تلگرامی اعلام کرد: هیئتی از نمایندگان مجلس ایران روز یکشنبه برای شرکت در نشست روز دوشنبه مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی وارد مسکو شدند.
در ادامه آمده است: هیئتی از نمایندگان مجلس ایران به ریاست وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز وارد مسکو شدند... نمایندگان مجلس ایران با همکاران خود در مسکو گفتگو خواهند کرد و روز دوشنبه در نشست مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی شرکت خواهد کرد.
مشخص شده است که واسیلی پیسکارف، رئیس کمیته امنیت و مبارزه با فساد دومای دولتی در فرودگاه شرمتیووا با این هیئت دیدار کرده است.
در این پیام آمده است: "واسیلی پیسکارف بلافاصله پس از ورود در فرودگاه با وحید جلال زاده گفت و گوی کوتاهی داشت و موضوعات تعامل بیشتر نمایندگان دو کشور در سطح کمیته ها و کمیسیون های مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала