اگر کنگره آمریکا در بودجه به توافق نرسد، ممکن است کمک به اوکراین متوقف شود

© Sputnik / Igor Mikhalev /  مراجعه به بانک تصاویر اگر کنگره آمریکا در بودجه به توافق نرسد، ممکن است کمک به اوکراین متوقف شود
اگر کنگره آمریکا در بودجه به توافق نرسد، ممکن است کمک به اوکراین متوقف شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2022
اشتراک
پولیتیکو: تصویب بودجه موقت توسط کنگره آمریکا ممکن است به تعلیق کمک های نظامی به اوکراین منجر شود.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه پولیتیکو اعلام کرد: تصویب بودجه موقت توسط کنگره آمریکا ممکن است به تعلیق کمک های نظامی به اوکراین منجر شود.
پیش از این، لوید آستین، رئیس پنتاگون از کنگره خواسته بود تا بودجه وزارت دفاع برای سال 2023 را تصویب کند، زیرا تأخیر و ادامه تصویب بودجه‌های موقت، شکست‌های امنیت ملی را تهدید می‌کند. آستین گفت که ادامه کار روی بودجه موقت بودجه مورد نیاز وزارت و بودجه درخواستی دولت را حداقل 3 میلیارد دلار در ماه کاهش می دهد.
مقامات وزارت دفاع ایالات متحده فهرستی از عواقب وخیم را تهیه کرده اند که اگر سازمان مجبور شود در چارچوب بودجه موقت کار کند، پیش خواهد آمد.
این نشریه با استناد به مکالمات با مقامات ارشد وزارت دفاع و اسناد داخلی گزارش داد: قطعنامه سالانه برای ادامه تأمین مالی هزینه های جاری دولت، بودجه وزارت دفاع را 29 میلیارد دلار یا 3.7 درصد نسبت به درخواست رئیس جمهور بایدن در سال مالی 2023 کاهش می دهد.
کاهش بودجه، به ویژه، ممکن است بر ارائه کمک های نظامی به اوکراین تأثیر بگذارد.
مقامات ارشد وزارت دفاع همچنین نگران هستند که بودجه موقت سالانه می تواند منجر به تعلیق کمک های نظامی به اوکراین شود که از بودجه پایگاه این وزارتخانه تامین می شود.
خاطرنشان می شود که بخش عمده ای از بودجه اوکراین از طریق صورتحساب های بودجه اضافی است که می تواند به بودجه موقت اضافه شود. با این حال، اگر قانونگذاران نتوانند در مورد لایحه ای برای تامین مالی تجهیزات به اوکراین یا در مورد تخصیص اضافی بودجه به توافق برسند، بودجه وزارت دفاع ایالات متحده برای اوکراین در بهار تمام خواهد شد.
فقدان بودجه بلندمدت نیز بر تانک آبرامز و هویتزر M777 تأثیر خواهد گذاشت. هر دو نوع تسلیحات توسط ایالات متحده به اوکراین ارائه می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала