اشپیگل: شولتز با مطالعه در مورد پوتین سعی بر درک بهتر وی دارد

شولتز
شولتز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2022
اشتراک
اولاف شولتز صدراعظم آلمان سعی می کند از طریق خواندن کتاب هایی درباره رئیس جمهور روسیه، با روحیات وی بیشتر آشنا شده و بهتر درکش کند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه آلمانی اشپیگل می نویسد، اولاف شولتز، صدراعظم آلمان، با مطالعه کتاب هایی در مورد ولادیمیر پوتین و همچنین مقالات نوشته شده توسط وی، سعی دارد ماهیت و منطق تفکری رهبر روسیه را بهتر درک نماید.
در این مقاله به آثار نویسندگان اروپایی در مورد سیاست خارجی و داخلی پوتین و همچنین مقاله ای از شخص رئیس جمهور "در مورد وحدت تاریخی روس ها و اوکراینی ها" که در ژوئیه 2021 نوشته شده است، اشاره می شود.
در ادامه این مقاله آمده است: "صدراعظم آلمان در تلاش است تا دریابد که پوتین به چه کسی گوش می دهد، چه ادبیاتی بر رهبر کرملین تأثیر می گذارد و سیاست او بر چه مفهوم نظری استوار است".
به گفته روزنامه نگاران این مجله، شولتز برای درک بهتر رهبر کرملین حتی با یک کارشناس سیاسی بلغاری و "پوتین شناس" ملاقات کرده و حتی با آنگلا مرکل نیز مشورت کرده است.
اشپیگل مدعی است که مطالعه کتابهای غیرداستانی "بزرگترین ضعف" صدراعظم آلمان است. او مدام در حال مطالعه است و راهبردهای سیاسی او اغلب بر اساس یافته ها و نتایج نویسندگان مشهور جهان است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала