قطارحامل تانک های آمریکایی در یونان از ریل خارج شد

© AP Photo / Petros Giannakourisمذاکرات یونان با اعتباردهندگان بین المللی یکم فوریه از سر گرفته می شود
مذاکرات یونان با اعتباردهندگان بین المللی یکم فوریه از سر گرفته می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2022
اشتراک
در الکساندروپولیس یونان، قطاری با خودروهای زرهی و تانک های ناتو از ریل خارج شد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال اطلاع رسانی 902.gr حزب کمونیست یونان، یک قطار با تجهیزات نظامی ارتش آمریکا در نزدیکی بندر الکساندروپولیس در شمال یونان از ریل خارج شد. این حادثه صبح روز جمعه رخ داد.
این پرتال گزارش می دهد: "قطار درست خارج از بندر شهر الکساندروپولیس، نزدیک ایستگاه راه آهن فرانسوی از ریل خارج شد. جرثقیل ها و سایر تجهیزات برای بازگرداندن قطار به ریل و همچنین نیروهای پلیس به محل حادثه رسیدند."
"صحبت از تانک‌ها، خودروهای زرهی و کانتینرهایی است که اخیراً در بندرالکساندروپولیس برای ارتش ایالات متحده تخلیه شده و به سمت مرز ناتو حرکت کرده‌اند. شایان ذکر است که بنا به گفته مقامات آمریکایی، بندر الکساندروپولیس توسط آمریکایی‌ها و ناتو برای ارسال تسلیحات به اوکراین مورد استفاده قرار گرفته است. "
خاطرنشان می شود که این حادثه باعث نگرانی ساکنان منطقه شده است که دائماً نحوه جابجایی تجهیزات نظامی را تماشا می کنند، در حالی که هیچ کس از محتویات کانتینرهای سرپوشیده ای که از شهر عبورمی کنند اطلاعی ندارد.
پورتال " evros-news.gr" از مشکلات حمل و نقل تجهیزات نظامی گزارش می دهد. به دلیل وجود تونل ها، بسیاری از وسایل نقلیه نمی توانند از طریق راه آهن از بندر تسالونیکی به بلغارستان منتقل شوند. به گزارش این پرتال، کشتی ترابری غول پیکر آمریکایی ARC Endurance بار دیگر در بندر الکساندروپولیس لنگر انداخت و این بار تجهیزات نظامی را بارگیری و به ایالات متحده منتقل کرد.
خودروهای زرهی و خودروهای مختلف از کشورهای بالکان و بالتیک که نیروهای ناتوی آمریکا در آن مستقر هستند به الکساندروپولیس منتقل شدند. تکنولوژی دائما در حال تغییر است. ARC Endurance پس از اتمام بارگیری به ایالات متحده ارسال می شود.
به گزارش " evros-news.gr" چند روز پیش، کشتی ترابری ARC Endurance بیشتر تجهیزات نظامی را که از آمریکا آورده بود در بندر الکساندروپلیس تخلیه کرد و سپس به بندر تسالونیکی رفت و بقیه تجهیزات را در آنجا تخلیه کرد. با این حال، مشخص شد که مشکلاتی در خط راه آهن تسالونیکی- کولاتا در بلغارستان وجود دارد که عمدتاً به دلیل وجود تونل‌ها و همچنین به دلیل کیفیت ضعیف شبکه راه‌آهن است که قادر به تحمل وزن سنگین نیست. این خودروها کشتی باربری آمریکایی را تخلیه کردند و در نهایت با کامیون از تسالونیکی به الکساندروپلیس منتقل شدند و از آنجا به همراه بقیه به کشورهای بالتیک و بالکان فرستاده می شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала