روسیه علیه آلمان جنگ انرژی صورت نمی دهد

جنگ
جنگ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2022
اشتراک
در دولت آلمان اعتراف کردند که روسیه علیه این کشور جنگ انرژی صورت نمی دهد.
در دولت جمهوری فدرال آلمان در پاسخ به سوال حزب "گزینه جایگزین برای آلمان" اعلام کردند که گفته های کریستین لیندنر وزیر دارایی آلمان در خصوص اعمال "جنگ انرژی" علیه آلمان توسط روسیه را نمی بایست به معنی واقعی کلمه پذیرفت زیرا از دیدگاه حقوق بین الملل چنین چیزی ملاحظه نشده است.
در پاسخ دولت آلمان که در اختیار خبرگزاری "ریانووستی" قرار گرفته است، بیان شده: "عبارت "جنگ انرژی" به شکل سمبلیک مورد استفاده قرا می گیرد و مفهوم حقوقی بین المللی جنگ بحساب نمی آید. این عبارت می بایست این مفهوم را برساند که روسیه در شرایط موجود از انرژی و منابع آن بعنوان ابزار فشار جهت دستیابی به اهداف سیاسی استفاده می کند".
دولت آلمان از پاسخ به این سوال که در چنین مناقشه ای طرفین درگیر وجود دارند و اگر پاسخ مثبت است، این طرفین چه کشورهایی هستند، خودداری کرد. این در حالیست که اتحادیه اروپا و آلمان تحریم هایی را مخصوصا بر علیه روسیه اعمال کردند که حوزه انرژی را در بر می گیرد.
شایات ذکر است که وزیر دارایی آلمان در مصاحبه های خود با رسانه های آلمانی به دفعات از عبارت "جنگ انرژی" که به عقیده وی مسکو به راه انداخته، استفاده کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала