تظاهرات یونانی ها در مخالفت با سیاست های یونان در اوکراین + ویدئو

© AP Photo / Charlie RiedelКрушение поезда Amtrak в США
Крушение поезда Amtrak в США - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2022
اشتراک
پس از خروج قطاری با خودروهای زرهی و تانک های ناتو در آلکساندروپولیس یونان مردم در تظاهراتی مخالفت خود را با سیاست یونان و دخالت در جنگ اوکراین ابراز کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال اطلاع رسانی" 902.gr حزب کمونیست یونان"، چند تن از اعضای "ک |پ گ" و "جوانان کمونیست یونان" تظاهرات نمادینی را در محل حادثه در کنار واگن های مملو از تجهیزات نظامی ایالات متحده برگزار کردند. آنها شعارهای " الکساندروپولیس بندر مردم است نه سنگر امپریالیست ها"، "عدم مشارکت در جنگ اوکراین"، "بگذارید پایگاه های نظامی و آمریکایی ها بیرون بروند" سر می دادند. معترضان گفتند که تبدیل بندر و شهر به پایگاه نظامی نیروهای آمریکایی و ناتو خطرات متعددی را به همراه دارد.
عضو کمیته مرکزی و دبیر کمیته "ک پ گ" در مقدونیه شرقی فراکیی دیونیسیس کلادیس گفت:" در نزدیکی منازل ما و محل کار ما مواد نظامی خطرناکی حمل می شود که امنیت ما را تهدید می کند که متاسفانه حادثه امروز نیز این موضوع را تایید می کند. تانک ها و سایر تکنیک نظامی از کنار خانه ها و موسسات ما می گذرند."
به گفته وی، ماشین جنگی ناتو آماده می شود تا "مردم مناطق دیگر و مردم کشور ما را به گرداب خود بکشاند." "آنها منطقه ما را پایگاهی برای قاتلان و هدفی برای مخالفان خود ساخته اند،مسئولیت آن به عهده دولت فعلی " دموکراسی نو" و هم دولت قبلی " ائتلاف چپ رادیکال " است. ما خواهان مبارزه شدید برای خارج کردن کشورمان از جنگ هستیم. کلادیس گفت: " هیچ مشارکتی، هیچ دخالتی در جنگی که در خاک اوکراین به راه افتاده نباید کرد. این به نفع مردم اوکراین، و مردم روسیه و مردم ما است."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала