سفیر روسیه در بریتانیا: هیچ کس به این فکر نمی کند که در آینده چه اتفاقی برای اوکراین خواهد افتاد

© Flickr / Vladimir Yaitskiyپرچم اوکراین
پرچم اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.12.2022
اشتراک
کلین: در بریتانیا هنوز یک مسئولیت ایدئولوژیکی برای ادامه حمایت از کی یف و منافشه اوکراین وجود دارد
آندری کلین، سفیر روسیه در بریتانیا گفت: در بریتانیا هنوز یک مسئولیت ایدئولوژیکی برای ادامه حمایت از کی یف و منافشه اوکراین وجود دارد و هیچ کس به این فکر نمی کند که در آینده چه اتفاقی برای اوکراین خواهد افتاد.
به گزارش اسپوتنیک، کلین در شبکه تلویزیونی روسیه 24، در پاسخ به این سوال که آیا انگلیس واقعا نقش گرم کننده اصلی در درگیری اوکراین را بر عهده گرفته است، گفت: "هنوز در اینجا یک مسئولیت ایدئولوژیکی برای ادامه جنگ در اوکراین وجود دارد تا از هر طریقی به آن کمک کنند. این احساسات نه تنها در دولت، بلکه درطبقه بالای جامعه نیز وجود دارد. به نظر می رسد که افراد کمی به فردا یا پس فردای اوکراین فکر می کنند.”
وی خاطرنشان کرد که ایالات متحده همچنان به عنوان محرک اصلی مناقشه باقی مانده است، اما در قاره اروپا این کشور بریتانیای کبیر است و از آنجایی که درگیری با آن فاصله دارد، لندن امیدوار است که با آرامش آن را تحمل کند.
آندری کلین سفیر روسیه در بریتانیا بیان کرد: تظاهرات کارکنان حمل و نقل، پزشکان و سایر مشاغل دولتی در بریتانیا قابل پیش بینی است. در حالی که لندن در تلاش است به حمایت ازکی یف ادامه دهد، حقوق بسیاری از کارمندان دولت برای مدت طولانی افزایش نیافته است.
کلین در شبکه تلویزیونی روسیه 24، در پاسخ به این سوال که امکان ادامه حمایت لندن از کی یف و تزریق پول به آن چقدر واقعی است؟ بیان کرد: "اکنون بزرگترین اعتصاب ها در بریتانیا آغاز می شود. بسیاری از کارکنان حمل و نقل، پرستاران، پزشکان و تعدادی از افراد دارای مشاغل دولتی دست به اعتصاب خواهند زد. حقوق مردم افزایش نیافته است، آنها در سطح سال 2007 زندگی می کنند."
در عین حال، به گفته این دیپلمات، ادامه حمایت ها ممکن است، اما این کار سیاسی و بسیار دشوار است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала