خواستار ایرانی مستقل و خوداتکا هستیم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حسین سلامی
حسین سلامی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.12.2022
اشتراک
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما ایرانی می‌خواهیم مستقل و خوداتکا که بتواند همه نیازهای خود را تامین و از منافع حیاتی کشور و مظلومان مقتدرانه دفاع کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سردار حسین سلامی پنج‌شنبه ۱۰ آذرماه در اجتماع ۱۰ هزار نفری طلایه داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی فارس در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) پیام آور کربلا، بیان کرد: حضرت زینب(س)، تجلی والای انسانی و عرفانی در قالب یک زن است.
او با بیان اینکه طی ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب تاکنون برای غلبه بر هر مشکل، چالش، بحران و هر جنگی یک فرمول دفاع همه جانبه داشته‌ایم، افزود: امام(ره) شجره طیبه بسیج را در این راه پابرجا ساختند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه هر گره‌ای هرچند پیچیده، با دست بسیجیان باز شده و خواهد شد، تاکید کرد: بسیجیان به پای فرزند رسول خدا صادق‌الوعد بوده و در هر صحنه سختی به داد مردم رسیده‌اند.
سلامی خاطرنشان کرد: اگر همه دنیا در اوج نابرابری قدرت، جنگی به مردم تحمیل کرد، بسیجیان پابرجا در کنار مردم ایستادند و ترس و وحشت را به درون سنگرهای دشمن بردند و در میان باران گلوله‌ها ذکر گفتند و سرزمین‌های اشغال شده را آزاد کردند.
او؛ عظمت بسیج را از آن دانست که همه استکبار و دشمنان ما در همه‌جای دنیا برای نابودی آن تلاش می‌کنند و بیان کرد: بسیجیان قوی‌تر، مستحکم‌تر و ثابت‌قدم‌تر از همیشه ایستاده‌اند.
فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز به رغم تلاش و خواسته دشمنان که می‌خواهند از ایران مخروبه بسازند، همه مردم و بسیج در تلاش برای ساختن ایران آباد و مستقل است، گفت: ایران توانسته امروز به عنوان یک قدرت مقتدر ظاهر شود و دشمن در حال فرار از جهان اسلام است و وقتی می‌بیند هرچه فشار بیاورد، این ملت مستحکم‌تر می‌شود، به غضب می‌آید، برای همین با دخالت آشکار و درپس پرده، هدایت سیاسی آشوب در ایران را دنبال می‌کنند تا اهدافشان را محقق کنند؛ ملت در مقابل جریان آمریکایی ایستاده است، همه پرچم به دست هستند و می‌دانند خواب آمریکایی‌ها برای این ملت چیست؟
سلامی خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند جوانان ما پیرو مدل اندیشه غربی باشند و سعودی بیندیشند، آنها میخواهند جوانان ما شنوای اراجیفشان برای عقب نگه داشتن این سرزمین باشند.
او گفت: آنها وحدت ملت ایران را نمی‌خواهند بنابراین وقتی جوانان ما در تیم‌ ملی پیروز شوند، آنها غمگین می‌شوند و سعی می‌کنند حتی در میدان‌های ورزشی هم از پیروزی خوشحال نشوند، اما این ملت قوی، مقتدر و عزیز است. دشمن نمی‌خواهد ملت ایران در هیچ عرصه‌ای پیشرفت کند، اما ما چنین ایرانی نمی‌خواهیم، ما ایرانی می‌خواهیم مستقل و خوداتکا که بتواند همه نیازهای خود را تامین و از منافع حیاتی کشور و مظلومان مقتدرانه دفاع کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала