حمایت وزیر ورزش ایران از سرمربی تیم ملی فوتبال

© Photo / IRNAکارلوس کی روش پس از ورود به تهران
کارلوس کی روش پس از ورود به تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.12.2022
اشتراک
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: کارلوس کی‌روش ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان دارد. آنها او را دوست دارند و اگر نظر فدراسیون ادامه کار با کی‌روش باشد، ما هم با کمال میل حمایت می‌کنیم.
به گزارش اسپوتنیک، حمید سجادیدر حاشیه بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ایران از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: در چند ماه آینده جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد و باید منسجم و متحد برای این جام آماده شویم. جام ملت‌های آسیا خیلی زود فرا خواهد رسید و تیم ملی خیلی زود باید دور هم جمع شود و تمریناتش را دنبال کند.
وی افزود: همه دوست داشتیم تیم ملی در جام جهانی صعود کند و بازیکنان تلاش خود را برای تحقق این امر انجام دادند. من در هر سه بازی کنار تیم حضور داشتم و تلاش کردم کنار تیم باشم. قطر، میزبان جام جهانی حذف شد، خیلی تیم‌های دیگر نیز نتوانستند راهی مرحله بعدی شوند.
کاروان تیم ملی فوتبال ایران وارد تهران شد+ویدیو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2022
استقبال از کارلوس کی‌روش و تیم ملی فوتبال ایران در فرودگاه امام خمینی+ویدیو
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: کیفیت فنی بازیکنان در بازی با ولز بالا بود و همه خوشحال شدند. در بازی با آمریکا و در نیمه دوم بازیکنان تلاش کردند اما نتیجه طور دیگری رقم خورد. فارغ از هر نتیجه‌ای، بازیکنان بهترین‌های ما هستند و امیدوارم که قدردان حضورشان باشیم. چیزی که در جام جهانی مشهود بود پیشرفت بسیار زیاد فوتبال بود.
سجادی تصریح کرد: فوتبال پیشرفت کرده است و دیگر مثل گذشته نیست. باید به فکر تقویت تیم ملی باشیم و امکانات لازم را فراهم کنیم. زحمات کارلوس کی‌روش بر هیچ کس پوشیده نیست و مواضع، نگرش و تفکر وی برایمان قابل احترام و عملکرد او مشخص است. ما به سهم خودمان از طرف وزارت ورزش قدردان زحمات وی هستیم.
وی تاکید کرد: خبر خداحافظی کی‌روش از تیم ملی را نشنیده‌ام. ابتدا از فدراسیون حمایت می‌کنیم و اگر نظر ما را هم برای ادامه کار با کی روش بخواهند حمایت می‌کنیم. او ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان دارد و آنها هم او را دوست دارند. اما ادامه همکاری با کی‌روش، موضوعی فنی است و ابتدا باید فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала