مدودف اتحادیه اروپا را پنجاه و یکمین ایالت آمریکا خواند

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه
دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2022
اشتراک
دمیتری مدودف، نایب رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه، در رابطه با حذف پیام اورسولا فون در لاین رئیس کمیسیون اروپا درباره تلفات نیروهای مسلح اوکراین، اتحادیه اروپا را پنجاه و یکمین ایالت آمریکا آمریکا خواند.
به گزارش اسپوتنیک، مدودف معتقد است که از واشنگتن به سر این سیاستمدار اروپایی زده اند.
مدودف در صفحه خود در شبکه اجتماعی"وکنتاکته" (VKontakte) نوشت:" عمه خشمگین اورسولا در توییتر خود از "صد هزار تلفات" ارتش اوکراین به جهانیان خبر داد. این پیام پاک و ویرایش شد. بدیهی است که از قرارگاه فرماندهی از واشنگتن به سر وی زده اند. به نظر می رسد این ضربه دردناک بوده باشد. بسیار تحقیرآمیز به نظر می رسد. اتحادیه اروپا وجود ندارد، ایالت شماره 51 وجود دارد. "
واکنش اتحادیه اروپا به برنامه ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2022
اتحادیه اروپا پیشنهاد ایجاد دادگاه بین المللی برای موضوع اوکراین را داد
پیش از این، اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا با انتشار پیامی اعلام کرد که "بر اساس برآوردهای تا به امروز، بیش از 20 هزار غیرنظامی و 100 هزار نظامی" اوکراین کشته شده اند. بعداً بند تعداد کشته ها و مجروحان به طور کامل از اظهارات مکتوب و تصویری رئیس کمیسیون حذف شد. همانطور که دانا اسپینات، سخنگوی کمیسیون اروپا در توییتر توضیح داد، یک "عدم دقت" وجود داشت و برآورد استفاده شده در بیانیه فون در لاین بر اساس "داده های منابع خارجی" بود. در عین حال، رقم اعلام شده برای تلفات، به گفته وی، هم کشته‌شدگان و هم مجروحان را در بر می گیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала