بایدن قانون ازدواج همجنس گرایان را امضا می کند

© AFP 2023 / Win McNameeآمریکایی ها: بایدن به خاطر حمله پهپادی به کابل در دادگاه لاهه محاکمه شود
آمریکایی ها: بایدن به خاطر حمله پهپادی به کابل در دادگاه لاهه محاکمه شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2022
اشتراک
بایدن قول داد قانون ازدواج همجنس‌گرایان را به خاطر "نسل‌های آینده دگرباشان جنسی" امضا کند.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، با تشکر از سناتورها برای حمایت از این لایحه، قول داد لایحه ازدواج همجنس گرایان را امضا کند.
بایدن در بیانیه ای گفت: "با حمایت دو حزب سنا از لایحه احترام به ازدواج همجنس گرایان، ایالات متحده یک حقیقت اساسی را تایید می کند: عشق، عشق است و آمریکایی ها باید حق داشته باشند با فردی که دوست دارند ازدواج کنند."
براساس استدلال بایدن، این قانون، حقوق و حمایت های LGBT و ازدواج های بین نژادی را برای میلیون ها آمریکایی و فرزندانشان حفظ خواهد کرد.
رهبر آمریکا گفت، او همچنین تضمین می‌کند که نسل‌های آینده جوانان دگرباش جنسی با دانستن اینکه آنها نیز می‌توانند زندگی کامل و شادی داشته باشند و خانواده‌های خود را تشکیل دهند، رشد کنند".
وی با تشکر از سناتورهایی که روند تصویب این قانون را رهبری کردند، توجه را به این موضوع جلب کرد که این ابتکار مورد حمایت هر دو حزب سنای آمریکا بوده است. بایدن قول داد لایحه مربوطه را امضا کند.
دادگاه عالی ایالات متحده در سال 2015 حکم داد که همه ایالت ها باید ازدواج همجنس گرایان را بر اساس مفاد منشور حقوق بشر به رسمیت بشناسند، اما در سال 2022، یکی از قضات اعلام کرد این حکم در مورد تصمیم به امتناع از به رسمیت شناختن حق سقط جنین در قانون اساسی باید تجدید نظر شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала