مدودف، یک "طلاق" سریع را میان ایالات متحده و اتحادیه اروپا پیش بینی کرد

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر مدودف: موضوع تمدید پیمان استارت نو به تصمیم گیری سریع نیاز دارد
مدودف: موضوع تمدید پیمان استارت نو به تصمیم گیری سریع نیاز دارد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.11.2022
اشتراک
دمیتری مدودف در مورد نابرابری در روابط آمریکا و اروپا نوشت و "طلاق" قریب الوقوع آنها را پیش بینی کرد
به گزارش اسپوتنیک، "دیمیتری مدودف"، معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: "ایالات متحده به طور فعال شرایطی را برای ادغام سریع شرکت های پیشرو اروپایی در اقتصاد خود ایجاد می کند و در عین حال منافع شرکا را فراموش می کند".
مدودف نوشت :" هرچه جلوتر می رویم، ایالات متحده به طور فعالتر شرایطی را برای ادغام سریع شرکت های اروپایی در اقتصاد خود ایجاد می کند. سیستم یارانه‌ها و مشوق‌های مالیاتی آنها را تشویق می‌کند تا در دنیای جدید سرمایه‌گذار شوند و منافع اروپای پیر زشت را فراموش کنند. کسی که در حالت جنون تحریم هایی را اعمال کرد و احتمالاً باعث درد شیرین او شد".
به گفته رئیس جمهور سابق روسیه، "ازدواج" (همکاری) آمریکا و اروپا ممکن است به یک رسوایی کثیف و یک تقسیم وحشتناک دارایی ختم شود، در حالی که دلیل این امر "خیانت اقتصادی" خواهد بود و امتناع آشکار از انجام "وظیفه زناشویی".
او در ادامه نوشت:" مرد خانه، علیرغم تمام سوگندهای وفاداری، عشق جاودان و وعده های تمسخر آمیز برای آوردن تمام درآمد به سر سفره خانواده، مشخص شد، آشکارا به اروپا دروغ می گفته است. او حتی به تقسیم سود فکر نمی کند. برعکس، همه چیز را برمی دارد و بدون کوچکترین تردیدی برای خود تصاحب می کند. و بدون اینکه به نظر شریک زندگی خود توجهی داشته باشد، او را با اظهارات سیاسی زیبا اما تو خالی سرگرم می کند."
بنابراین، واشنگتن مشتریان خود را به خرید محصولات آمریکایی تشویق می کند، در حالی که شرکت های اروپایی به دلیل تحریم ها علیه روسیه فرصت های کمتر و کمتری برای کار در کشورهای خود پیدا می کنند.
مدودف افزود:" پس حالا بعد از این ثروتمندان را باور کنید. یک دفعه اروپا را حذف کردند. با او مانند یک دختر خیابانی رفتار می شود. البته می توانید به صورت قاطعانه از شرکای بی وفا و ناصادق (اقتصادی) جدا شوید و با افتخار زندگی شخصی جدید و مستقلی را شروع کنید. اما بعید است که کشورهای اروپایی برای این امر قاطعیت کافی داشته باشند".
در ماه اوت، جو بایدن قانونی را امضا کرد که در آن، گسترش یارانه های مالیاتی برای خرید خودروهای الکتریکی مونتاژ شده در آمریکای شمالی را پیش بینی می کند. نهاد ریاست جمهوری این سند را "قانون کاهش تورم" نامید. مقامات 370 میلیارد دلار برای اهداف انرژی پاک و تغییرات آب و هوا و 64 میلیارد دلار برای کاهش هزینه داروها و بیمه سلامت اختصاص داده اند.
در عین حال در اتحادیه اروپا این اقدام تبعیض آمیز در رابطه با محصولات مشابه وارداتی از کشورهای دیگر خوانده شد. تیری برتون، کمیسر بازار داخلی اروپا، اعمال تحریم ها را در صورتی که ایالات متحده در تدابیر حمایت از تجارت تجدیدنظر نکند، رد نکرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала