کیم جونگ اون: هدف کره شمالی داشتن قوی ترین نیروی هسته ای جهان است

© Sputnik / Vladimir Melnikov  /  مراجعه به بانک تصاویر اعزام پزشکان چینی به کره شمالی در رابطه با وضع سلامتی کیم جونگ اون
اعزام پزشکان چینی به کره شمالی در رابطه با وضع سلامتی کیم جونگ اون  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.11.2022
اشتراک
رهبر کره شمالی هدف کره شمالیرا داشتن قوی ترین نیروی هسته ای جهان اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به مناسبت ارتقای نظامی فرماندهان و دانشمندان در حوزه تحقیقات دفاعی گفت که کره شمالی قصد دارد قدرتمندترین نیروی هسته ای راهبردی جهان را بسازد و از قدرت مطلق "بی سابقه" برای حفاظت از کرامت و حاکمیت مردم و دولت کره شمالی استفاده کند.
وی ادامه داد: کار خستگی ناپذیر ما در ساخت نیروهای مسلح هسته‌ای، با هدف دفاع ابدی قابل اعتماد از کرامت و حاکمیت دولت و مردم، بزرگترین و مهمترین کار انقلابی است و هدف نهایی آن برخورداری از قدرتمندترین قدرت استراتژیک در جهان است. جهان، قدرت مطلق بی سابقه.
وی از رهبران و دانشمندان درجه یک حوزه تحقیقات دفاعی که موفق به توسعه و بهبود ICBM جدید Hwaseong-17، "قوی ترین سلاح استراتژیک جهان" و "جهش خیره کننده" در توسعه هسته ای کشور شده اند تشکر کرد.
کیم جونگ اون گفت: آنها عزم راسخ دولت ما برای دستیابی به هدف ساخت قوی‌ترین ارتش جهان، تلاش مصمم، پتانسیل عظیم و خطوط متقاعدکننده آینده‌ای شکست‌ناپذیر (کره شمالی) را به طور کامل به تمام جهان نشان دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала