کارشناس آمریکایی: بایدن به عمد درگیری در اوکراین را طولانی می کند

© AP Photo / Evan Vucciمشکل اصلی بایدن در آمریکا اعلام شد
مشکل اصلی بایدن در آمریکا اعلام شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.11.2022
اشتراک
مجری فاکس نیوز، بایدن را به طولانی کردن عمدی درگیری در اوکراین متهم کرد
به گزارش اسپوتنیک، "تاکر کارلسون"، مجری شبکه فاکس نیوز، گفت که دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، از دستور کار نشست "آب و هوا" استفاده می کند و عمدا درگیری در اوکراین را برای به دست آوردن منافع مالی بیشتر، طولانی می کند، اما او در واقع به آمریکایی ها آسیب می رساند.
این مجری تلویزیون معتقد است: "هیچ یک از این دوره ها به نفع مردم آمریکا نیست. آنها برای افزایش هزینه های انرژی، توانمندسازی افرادی که در حال حاضر در قدرت هستند و البته غنی سازی آنها طراحی شده اند."
با این حال، همانطور که کارلسون اشاره کرد، "استراتژی دیوانه وار" بایدن تنها به نابودی اقتصاد آمریکا منجر می شود، زیرا طبقه متوسط ​​به دلیل قیمت بالای انرژی فقیرتر می شود.
او اخطار داد:" کل رفاه کشور ما به انرژی بستگی دارد. اقتصاد مصرفی ما بر اساس آن ساخته شده است. انرژی گران قیمت اقتصاد ما را نابود می کند، مردم فقیرتر می شوند، برخی حتی می میرند. این یک حدس نیست. همه چیز اینگونه خواهد بود."
به گفته این مجری تلویزیونی، آتش بس در اوکراین تنها راه حل اکثر مشکلات است.
تاکر در پایان گفت: "این به جهان و طبقه متوسط ​​ما کمک می کند. اما دولت بایدن به دنبال هیچ راه حلی نیست. برعکس، آنها به دنبال راه هایی هستند تا چند دلار دیگر از طبقه متوسط ​​رو به رشد فقیر آمریکایی جمع آوری کنند."
پس از آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین، کشورهای غربی فشارهای تحریمی را بر مسکو تشدید کردند، اما این امر باعث افزایش قیمت سوخت و تورم بی سابقه در خود غرب شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала